Gå til innhold

Ny bil :D

Ranger emnet

Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*jippi , nå ligger ekstra vinduene klar for soting , veldi lys framme , mørkere bakover , vindu for vindu , svart i "kassen" :D:D:D

Vil absolutt anbefale deg å gå for film med samme lysgjennomslipp på alle siderutene, eventuelt med mørkere i bakruta. Blir garantert mye finere enn bare lysere film på siderutene foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan eg jo. Men eg tenkte ikkje å sota heil fram då, så dt e vell bare 2 ruter det e snakk om då. Eg hvet iallefall bare om de i dørene bak så e lette å ta ud, eller e de andre der bak det og?

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di sveive vinduene er lette , di bak der kan ver lette... hehe men trenger ikke ta di ut egentli , og bak der igjen på din - ta ut nakkestøttene , og seteryggen.... da kommer du best til der... så er det vel gardin bak ? lr skal du sote? eg dotet jo bakruta på 240 -> det var jææævli , er jo så krommet på 240.... + bremselyset

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di sveive vinduene er lette , di bak der kan ver lette... hehe men trenger ikke ta di ut egentli , og bak der igjen på din - ta ut nakkestøttene , og seteryggen.... da kommer du best til der... så er det vel gardin bak ? lr skal du sote? eg dotet jo bakruta på 240 -> det var jææævli , er jo så krommet på 240.... + bremselyset

Eg har ingen ting fra før av rulle gardin og ska ikkje ha det. Bler nok te at eg tar ud de så går på sveiv, og lar de andre ver i. Det så bler stress e at eg må ud med den hjemmelage hattehyllå for den bygge opp litt. Ellers så har eg ikkje sota før så bobler regne eg med. Tar det når solå varme litt mer.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider