Gå til innhold

Skrive under, hos politi!

Ranger emnet

Mazda 323f

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men da har de trolig skiltnr ditt, og du er like fucked.. hvorfor ikke stå for det du har gjort?

Her gjelder vel samme regelen som med fotoboks, må ha bevis på hvem som kjørte bilen, samme gjelder vel ved børning ved kameraer osv..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke påtvunget til å si hvem som har kjørt bilen ved fotoboks når ikke ansiktet er synlig.. Da er det ganske sikkert at samme gjelder ved som feks børning med kamerar tilstede

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må MOTBEVISE at det var Du som ikke kjørte bilen. samt ha det dokumentert på en eller annen måte. Eieren av bilen blir holdt ansvarlig. Samme f.eks hvis du sitter med en skimaske på, det er din oppgave å motbevise.

Var det jeg fikk høre da jeg prøvde å sno meg unna en fartsbot fra en fotoboks

Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3

Ford Mondeo 2L 16v BAP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke påtvunget til å si hvem som har kjørt bilen ved fotoboks når ikke ansiktet er synlig.. Da er det ganske sikkert at samme gjelder ved som feks børning med kamerar tilstede

Nye regler 1,1,06 sier at du må ta skylden vis du ikke kan bevise at det ikke er deg da går det på han/hun... Så det går ikke ann å lure seg unna lenger med mindre du melder bilen stjelt kanskje?

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt stoppa en gang. Da plukka han opp skiltet mitt fra dashbordet og tok det med seg bak i epatraktoren. Så var lite vist å ikke skrive under da..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider