T0mmen Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 eyecandyracing.no er det vel. De selger supersport, eller så ligger det flust ute på ebay.de Det settet som er til 4300,- til G2 og G3 på eyecandyracing.no , er det supersport? Hvordan er dette når man senker ned til 80-100mm? Hvor langt ned er TÜV papirene? Er dette stivt? Vurderer å kjøpe et slikt til III'ern når jeg kjøper.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 er det supersport? Ja Hvordan er dette når man senker ned til 80-100mm? Jo lavere jo stivere blir det har jeg hørt Hvor langt ned er TÜV papirene? Til 60mm hvis jeg ikke tar helt feil Er dette stivt? Ja Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Jo jeg skal ned på 100mm med 9x16 .. Alt går hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Det umulige tar bare litt lengre tid. He he. VR'en min skal ned 80mm med 8,5x17 Brock B1 ET 13, golf 3 bakstilling og 25mm adaptere... Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ja Jo lavere jo stivere blir det har jeg hørt Til 60mm hvis jeg ikke tar helt feil Ja Vet jo at jo lavere, jo stivere. Men blir det så sinnsykt stivt at det er "umulig" å kjøre? Dette kan jo variere fra merke til merke, men tenker spesielt på supersport nå.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Vell, det er ikke stivt nok før du havner på sykehus med alvorlige ryggskader etter 1 times kjøring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg