Vwgolfii Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Vet ikke innpresset på felgene mine.. Vet ikke engang hva de heter:P Syns min bror som eigde calibraen nevnte RH felger engang i tiden.. Las litt på de isted.. Sto "25" alene på selve felgen.. Kan dette være innpresset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 er nok ET d ja..hadde vert 35 feks, kunne du sikkert senket 80 uten å gjort så mye med hjulbuene?? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Skal man senke over 60mm så må man ha gewinde. Man burde egentlig alltid kjøpe gewinde når man senker. Koster jo nesten det samme. Supersport,raceland,formelk er billige og greie gewinder.. Mitt raceland og formel K sett er forresten til salgs snart :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Betaler jo bare 2000.. Bilstein BTS dempere med senkefjører.. Blir nok ikke justerbart helt enda, fortsatt student.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Student jeg også ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hvor mye koster supersport, raceland og formelk da? sånn cirka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Formel K settet mitt går for ca 1500 mot sommern, og raceland 3000 da det er helt nytt nesten. Men det er ikke før til sommern det er akutelt. Nytt koster de vel mellom 4000-5500 avhenig av hvor du kjøper de Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Formel K settet mitt går for ca 1500 mot sommern, og raceland 3000 da det er helt nytt nesten. Men det er ikke før til sommern det er akutelt. Nytt koster de vel mellom 4000-5500 avhenig av hvor du kjøper de Noen som har link til noen som selger dette? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 eyecandyracing.no er det vel. De selger supersport, eller så ligger det flust ute på ebay.de Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Formel K settet mitt går for ca 1500 mot sommern, og raceland 3000 da det er helt nytt nesten. Men det er ikke før til sommern det er akutelt. Nytt koster de vel mellom 4000-5500 avhenig av hvor du kjøper de Hvor mye kan man senke med desse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Raceland 80mm, de andre går velt helt ned til 120 mm Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 eyecandyracing.no er det vel. De selger supersport, eller så ligger det flust ute på ebay.de Eller fra min bekjente i Hamburg. Send mail på andreas@bil-tuning.de. Dette er Supersport. TÜV ned til 60mm. Går ned til ca 80mm, fremdeles med fjæringsvei. Under dette er Supersport rimelig stumt (ligger på fjærveisbegrenserne). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Eller fra min bekjente i Hamburg. Send mail på andreas@bil-tuning.de. Dette er Supersport. TÜV ned til 60mm. Går ned til ca 80mm, fremdeles med fjæringsvei. Under dette er Supersport rimelig stumt (ligger på fjærveisbegrenserne). Skaffer han andre merker? Lang leveringstid? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Da lønner det seg å sende spørsmål direkte til ham og ikke via meg. Skriv på engelsk eller tysk til marc.broehan@bil-tuning.de Vi skal ha opp div. deler i april, så leveringstida burde det ikke være noe i veien med. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Lavt Orph ??? 120mm er lavt, 60 mm er org ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg