Brandtenborg Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Da har jeg endelig fått gjort noe med bilen! Jippi! Var deilig å kunne pusle litt med bilen igjen denne helga! LØRDAG: Det hele startet med noe så enkelt og nesten litt kjedelig som å bytte olje... Har bytta olje og oljefilter en del ganger på andre biler, men denne gangen tok kaka... Det hele startet med at når jeg skrudde opp tappepluggen under kom det bare skikkelig tykk graut!!! Skikkelig gjørme!! Hehe! Og så skulle jeg skru av oljefilteret da... Det skulle brått vise seg å ta ca tre timer... Det satt så hardt som f***!!! Var nesten ikke mulig å få det av... Men etter ca tre timer var det ute! Så var det bare å få på det nye filteret og på med ny olje og tut og kjør. SØNDAG: På søndag var vi en liten tur i Töcksfors og handlet røyk og djevelens munnvann. Og i tilleg til det fant jeg ting jeg kunne bruke på bilen. Først girspaken... Siden det er automat har jeg tenkt at det ikke er så lett å bytte topp på den... Men siden den alt var ødelagt, kunne jeg jo prøve... Og her er resultatet: Gammel og ødelagt: Og ny og elegant: Så kjøpte jeg en boks med matt svart til vinduspusserarmen bak. Dvs. jeg kjøpte to bokser. Men sånn ble resultatet: Før: Etter: Så Fant jeg noen søte terninger jeg bare måtte sette opp til kjærringas store fortvilelse: Så satte jeg inn en MP3-spiller i bilen. Det kjedelige var av det var kun høyttalerene på venstre side som virket... Men sånn blei spilleren: Blei visst litt dette.... Hehe! Men det er jo morro da! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Da har søstern overtatt Golfen! Mulig hun registrerer seg her inne etterhvert! Her er den stolte nye eieren: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 I dag måtte vi flytte på en dele bil og i mangel på slepetau måtte vi bruke bilen: Blei utrolig dårlig kvalitet.... <embed width="352" height="308" type="application/x-shockwave-flash" src="http://s106.photobucket.com/player.swf?file=http://vid106.photobucket.com/albums/m262/tbrandte/Video/MOV000020.flv"></embed> Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 særriøst! Dere voldtar jo bilen! Løfter den med trøkk og bruker den som losbåt..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Har jo ikke skjedd noe med bilen da! :) Like hel! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg