X8IX8740TIC Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hvor høyt trykk kan jeg kjøre med uten chip? Noen som har noen tips? Den originale dumpventilen slipper ut ved?? Er den justerbar? Noen som har peiling her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 dumpventilen slipper lagret trykk (når du slepper gassen , trykket blir justert av aktuatoren - wastegaten.... via slange fra komressorhuset på turboen Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Maks 0,8 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X8IX8740TIC Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ok.. har øket opp til 0.9 og det går bra, ingen feil da! men over dette slipper den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wild_child Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg kjører min på 0,7 i ladetrykk... prøvde den på 1,5 i lsde trykk å... men d er ikke til å anbefale på orginal topp pakning.. men d går da til en viss grad.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 er det bare skru på på staget til wastegaten for å justere opp trykket på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvor høyt trykk kan jeg kjøre med uten chip? Noen som har noen tips? Den originale dumpventilen slipper ut ved?? Er den justerbar? Noen som har peiling her? åssen motor er det?? :spin Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wild_child Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ja d er bare å skru stage innover ja... visst du skal over o,7 i lade trykk må du ta ut stage å kappe av d så du får skrudd d lengre inn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 så hvis jeg skrur staget helt inn får jeg 0.7 i trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvorfor uten chip? Hvor mye trykk du har med staget helt innskrudd varierer. På min B230FT fikk jeg 0,8 bar. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wild_child Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 jepp du skal nok d ja... d gjkorde hvertfall jeg... gikk fint d... men du kan å lage deg en ventil du kobler påslangen så du får justerbart å da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg