Haakon-Corrado Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Statoil på Bogstad ja;) Hvor mye betalte du forresten for å få fikset opp i ledningskaoset ditt? Er rimelig koas i min også! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Statoil på Bogstad ja;) Damn du er god! :D Jepp, riktig det. Tror de hater meg nå, siden jeg alltid bruker sånn 2-3 timer i den vaskestasjonen deres. Blir som regel litt kø og endel kjefting. :D Hvor mye betalte du forresten for å få fikset opp i ledningskaoset ditt? Er rimelig koas i min også! Jeg betalte rundt 500kr for det i utgangspunktet, men siden det var helt texas, og jeg trengte et par nye deler, ble det litt mer. Du kan jo sende AdmVr6Sjef en PM, så får du sikkert et mer nøyaktig tilbud. Han gjorde en kjempejobb iallefall, anbefaler han på det sterkeste! :Dm'm Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Update! Nå har jeg tatt av den gamle stylinggrillen og lumma lyktespoileren, og satt på en original 3-rillers grill fra den senere versjonen. Siden nyere og eldre biler har forskjellige festeløsninger på grillen (de eldre har to hull nederst, de nye har tre), trodde jeg jeg måtte fikse litt med dremel og strips for å få ting til å passe. Jeg ble (både ubehagelig og behagelig) overrasket av at forrige eier hadde skjært ut tre utrolig stygge hull i frontpanelet allerede, og det var intet pent syn. Det positive var jo at grillen passet helt fint inn der, uten noen videre modifikasjoner. Resultat: Mye penere :D Videre borret jeg et par hull i en standard luftfilterboks (et på venstresiden, et på høyresiden), fjernet den trompeten som stikker inn i boksen for å fjerne induksjonslyden, og rengjorde alle kriker og kroker før jeg satt den inn i bilen sammen med et nytt VAG filter. Jeg synes det ble mye penere enn krom overgang og king dragon filter, spesielt når luftfilterboksen er så effektiv som den er. Jeg tok dessuten ut setene og støvsugde hele bilen til beyond recognition, og fant ut hvor lett det var å ta ut setene. No problemo! :D Jeg har endel deler til salgs nå, disse kan dere finne her. Bilder kommer i kveld, hvis jeg har nok batteri på cammet ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 :pics Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 eyyo, jeg la jo akkurat ut masse bilder jo ;) du er mer gjerrig på bildene dine enn jeg :D neida, jeg har faktisk tatt endel bilder, men jeg har mistet laderen til cammet mitt, så jeg får kjøpe meg ny en dag. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 da hadde jeg vært og polert eksteriøret. Jeg brukte godt og vel 800kr på rengjøringsremedier før jeg startet, og resultatet var definitivt verdt det. Jeg brukte Meguiar's Gold Class bilsjampo og bilvoks på hele bilen, og autoglym paint renovator og et eller annet magic stuff til å reparere riper og merker i lakken. Den ser helt nylakkert ut! Jeg satt dessuten på nye hvite blinklys, mye penere enn de gamle, som var fylt med leire og vann :P Her er bildene: Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ser veldig bra ut dette ;) Det er så deilig å se at snøen forsvinner og glisene til folk dukker opp! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Savner bilder av den nye grillen! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 jeg og faktisk. jeg tok et par stilige bilder forfra, men da jeg kom hjem, var de ikke på minnebrikken (?), men jeg skal få tatt et par så snart jeg får spylt av den alt pollenstøvet som har kommet på den siden i går. :rolleyes: Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golferen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er det bare jeg som er susen eller er potta di skjev ? ;) Meget bra poleringsresultat må jeg si!! Siter G60 freak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hele eksosannlegget er en flopp. det skal skiftes ut til høsten. Det er faktisk meningen at det skal være litt skjevt. Ser ikke så altfor rart ut når du ser bilen på ordentlig. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er det denne jeg har sett ett par ganger på Røa? Så den en morgen/formiddag mandag eller tirsdag, kan det stemme? Ved Peppes på Røa, omtrent? Nice bil! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hele eksosannlegget er en flopp. det skal skiftes ut til høsten. Det er faktisk meningen at det skal være litt skjevt. Ser ikke så altfor rart ut når du ser bilen på ordentlig. Det er bra, da slapp jeg å skrive "bytt ut potten din". Så kan jeg heller skrive at bilen ble blank og fin:) :cool: Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 eiriksmil, jepp, jeg går på skole på persbråten, så er vel innom røa et par ganger om dagen ;) radojeppe, jeg fristes av et originalt eksosannlegg etter at stian aka. snowboard fikk det på sin. Enten det eller milltek cat back. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 eiriksmil, jepp, jeg går på skole på persbråten, så er vel innom røa et par ganger om dagen ;) Når kjøpte du bilen? Kjørte du'n i vinter? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg