Gå til innhold

selbekk's (skikkelige) corrado tråd

Ranger emnet

selbekk

Anbefalte innlegg

Kompressoren, eller G-laderen som er det det egentlig heter, i bilen min var ny i 2002, og har kjørt rundt 40000km siden da. G-ladere er solide kompressorer, men, som de fleste andre deler i et motorrom, trenger de også en service nå og da. Jeg har aldri hatt ett eneste problem med motoren faktisk, bortsett fra litt vinter-greier. :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fet bil... liker at du går tilbake til originalfront!!! mye penere å "oppgradere" med nyere deler!!! er på jakt etter corrado selv men er ikke rik så må vel nøye meg med en sliten gammel sak med mer rust enn lakk!!

hehe har alltid likt disse bilene de ser hissig ut!:respect

Mercedes 190

volvo 460 t (prosjekt)

golf GTI 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig somlet meg til å gi en liten rapport på hvordan VACN-hovedtreffet på Våler gikk for seg. Etter å ha stått opp kl. 0600 eller lignende, kjørte Sim (Singh Supreme), Einar (CorraDon), meg og en haug med andre biler oppover mot treffet. Jeg plasserte meg strategisk mellom en gal golf, en crazy corrado og en pimped polo, for å tiltrekke meg maks oppmerksomhet ;)

Iallefall, her er et par bilder, så får dere sett den nye fronten også. Ny grill, "ny" original netting i fangeren og en helt ny og strøken 50mm spoiler istedenfor den nå ganske fillete 90mm-eren jeg hadde. Jeg polerte bilen to ganger faktisk, først med Auto Glym Lakk Renovator, og til slutt med Meguiars Gold Class voks, og resultatet ble en SERIØST fin lakk og kos :) Her er en del bilder Singh Supreme tok for meg, tusen takk, gangstarr :D

show01.jpg

show02.jpg

show03.jpg

show04.jpg

show05.jpg

show06.jpg

show07.jpg

Kris Selbekk

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selbekk kan det å polere hvertfall etter alt det hvite han fikk i seg:p hehe.. GANGSARRRRRR foo SHOOOOO! hehe.. blir morro med litt mer anlegg snart oxo da;)

D-R-U-G-E-D-I-T-I-O-N

HAHA

FEIT brakke du har forresten;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

det er jeg vet du :)

Kan jo gi dere en liten update på hva som skjer her omkring these days. Bilen min skal snart inn for lakkering og montering av ny smoothed frontfanger, retting av liten bulk bak ved bakre hjulbue (thanks mom :( ), og lakkering og smoothing av bakfanger. Må bare finne en måte å skaffe penger på, mens jeg skal begynne studier ved universitetet og greier.

peace.

Kris Selbekk

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...