Gå til innhold

Golf 4 med 19"

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har 235 x 35 Zr 19 Forran

245 x 35 Zr 19 Bak

Innpress : ET 35

3c74f7d6.jpg

Mvh

Espen Haga

sorry OT men Espen hvorfor ikke ta vekk skevttlappene foran og bak...?? Eller er det bare jeg som ser dårlig:P

hehe!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

235/35-19, ET35 er det som er å anbefale på 19" felger.. :)

Hvorfor anbefaler du 235/35-19 når 225/35-19 blir mer riktig i forhold til speedometeret? ikke at det har så mye å si..

rulleomkretsen på 225/35-19 er +0,883 prosent

rulleomkretsen på 235/35-19 er +1,986 prosent

Greit nok at 235 er litt billigere, men hvorfor?

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT men Espen hvorfor ikke ta vekk skevttlappene foran og bak...?? Eller er det bare jeg som ser dårlig:P

hehe!

Det er ik org skvett lapper. Det er plast biter som eg har laget og sett på pga dekkene er så breie å hiver mye stein oppover sida på bilen.

sjekk bildene på tråden min, dei er på der og, er små besjedne og jr ein god jobb.

99 Golf Mk4 1,8t + Nos

http://www.espenhaga.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så dumt med skvettlapper.. De har en funksjon, og når det gjøres slik som espen har gjort, så blir det også pent. Men hver sin smak!

Stingah og Wedgie: Hvis dere går inn på http://www.home.no/freaky/dekk%20calc/ så ligger det en XLS fil der (Excel) og der skriver du rett og slett inn din orginale dimensjon, og tester ut forskjellige dimensjoner du vil prøve.

Alt innenfor +- (pluss minus) 5% er lovlig.

Til deg Stingah: 225/35-18 blir -3,121%. Det vil si at dekket blir ca 3% mindre enn orginal hjulet på bilen, noe som fører til at bilen blir lavere. Vil heller anbefale deg 225/40-18 som er 0,426% større. Det er mer prisgunstig, større utvalg, bedre comfort, og ikke minst, enklere å legge på felgen.

En enklere modell av omregningstabellen finner du på http://www.dack.tk , men den er ikke like presis.

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider