RS2-GTi Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg gir dere i allefall en motivasjon hentet fra Mekka! Før: Etter: Men slapp av - den går ikke til spille. I løped av neste vinter skal den henge etter min lille auto belissimo ;) Hun hilser forresten, kjeder seg fælt der hun venter på våren; Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Skal du ordne så vingen på hengeren går opp i 120?:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Skal du ordne så vingen på hengeren går opp i 120?:) Haha, hadde vært helt rått! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Skal du ordne så vingen på hengeren går opp i 120?:) Selvfølgelig :) Skal også se om jeg kan lage ei løsning for å få eksosen ut potta på hengeren ... vet ikke helt HVORDAN ... men liker utfordringer. Tenker kanskje en vrikobling med flexirør som går inn i rammen til hengeren .. eller noe. Eventuellt røykmaskin i hengern. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg