Gå til innhold

Problem med min golf 4

Ranger emnet

Hauståker

Anbefalte innlegg

Er eigar av ein blå golf 4 med 1.6 liter motor. Bilen fungere godt den, men eg har eit par ting som eg lurerpå angåande bilen.

NR1: Det ristar i rattet når eg bremsar. Dette skjer uavhengig av om eg har sommardekk eller vinterdekka på. Så eg trur ikkje det er noko gale med felgane, eller kan begge setta vere ubalanserte?

Eg skifta bremseskiver og klossar framme for eit år sidan og då vart ristinga borte ei stund, men etter eit par månadar kom det tilbake. Nokon som veit noko om kva som kan vere grunn til ristinga?

NR2: Det knirlar i passasjerdøra. Når eg køyrer over ein fartsdump, ei hole i vegen, eller køyrer i ein overgang til ein bratt bakke, så knirkar det i døra. Kva er det som gjer dette? Meget irriterande

Håpar det er nokon som kan hjelpa meg med desse tinga :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ristingen på rattet kan komme av rust på navet, da blir det borte en stund når du bytter skiver, for så å komme igjen..... ble navene gjort skikkelig rene når du byttet skivene?

Har du prøvd å smøre opp døra? både hengsler og låsen.....

-05 Skoda Octavia

-96 Ford Exploder

-89 Jeep Cherokee Limited

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiver og klossar ble bytta på VW verksted, så eg veit ikkje korleis det blei gjort.

Har ikkje smurt døra, men det skal eg prøve å få gjort. Kva skal eg smørje med? grease?

Hvis det rister når du bremser er det etter all sannsynlighet kast i bremseskivene.

Om du kjører hardt, og bremser kraftig ned fra store hastigheter skjer dette med en gang på de små orginale bremseskivene...

Ser skivene helt polert og blå-aktig ut når du ser på de?

Det er et tegn på at de har vært veldig varme, og at de trolig har slått seg/blitt kast i de.

Sikker på at det er i døra det knirker?

Er vanligvis gummiforinger i understellet som knirker men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På golf 4 og passat har det vært endel knirk fra dørlåser, her skal det smøres i låskasse og på pinnen i åpningen, bruk gjerne noe tyntflytende med teflon...

Du får kast i skivene foran lenge før de blir blå!

og som sagt, det er veldig viktig at det er skikkelig rent på navet når de blir montert....

-05 Skoda Octavia

-96 Ford Exploder

-89 Jeep Cherokee Limited

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje sei at skivene ser blå ut akkurat, men så er ikkje eg noko bilmekanikar.

I fjor vinter hadde eg problem med at håndbremsen fraus fast, slik at eg måtte køyre litt før den gikk av. Då vart nok bremseskivene bak ganske så varme, slik at no ser dei ikkje så "nye" ut meir, men kan dette ha ein innverknda sidan det er bak.

Elles takk for gode tips angåande døra som knirkar

Lenke til kommentar
Del på andre sider