pals Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hvor fester man tauet, tro? Rundt halsen etter dette muligens.. http://www.smart-roadster-ac.de/Videos/abschleppriss.mpeg Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 En venn av en kamerat ødela akkurat den nye mazda 6 sin da han prøvde taue en bil med frontfangeren, " jeg bare tok å festa de i et hull jeg". LÆTTIS ass! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 God,men gammel film :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Opps, tabbe... angry Må være surt for han som eier bilen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Aii, suurt Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hele filmen burde vært lagt ut, de sliter skikkelig men kunne opprinnelig bare trukket den litt til siden så hadde den vært ute.. Ikke kåret til verdens lureste noen av de her tror jeg;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 gammel..... men veldig bra :D surt for han som eier bilen da Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Repost for n`te gang.. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg