autod Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 har fortsatt et helt nytt kicker SS 65.2 liggende:) det har en veilpris på 10 000kr jeg selger dette for 5000kr helt ubrukt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 får det til 400 dollar nytt da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 får det til 400 dollar nytt da =) om du ikke er interessert i å kjøpe det jeg selger så gi FAEN i å post her, å den norske importøren har satt veilpris til 10 lapper, å det er det jeg følger, hva du får på nettet driter jeg i, å husk at frakt og mva kommer i tilegg, å skulle det vise seg å være noe feil på varen du kjøper så er det du som sitter i saksa, for produktet ditt blir sikkkkert veldig billig når du har sendt det tilbake igjen for service.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Tar vel seg litt dårlig ut og svare så krast? Jeg hadde iallefall snudd i døra om en selger hadde oppført seg slik. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Er enig med autod her, det er sinnsykt irriterende å påpeke priser på nett. USA har alltid et annet prisnivå. Selv om det blir billigere bør selger få sette pris i forhold til hva han har betalt eller hva som er veiledende i Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ikke meningen å være krass på noe vis, men når det kommer en slik post uten at vedkommende er det minste interessert i produktet, bare vil påpeke at det jeg selger får du kjøpt myyyyyye billigere et annet sted, det er rett og slitt frekt.. de som kjenner meg vet at jeg ikke har for vane å slenge dritt til folk, men jeg er heller ikke redd for å si det jeg mener om slike ting som nå dukker opp.. les reglene for kjøp og salg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg forstår selvsagt autod. Men jeg ville formulert meg på en annen måte om jeg var selger. Har sett deg i mange andre tråder, og jeg vet at du ellers er ganske hyggelig og konstruktiv Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg forstår selvsagt autod.Men jeg ville formulert meg på en annen måte om jeg var selger. Har sett deg i mange andre tråder, og jeg vet at du ellers er ganske hyggelig og konstruktiv beklager det, men når jeg selger en ting til halv pris så føler jeg at jeg selger det billig , å det første jeg får slengt tilbake er en kommentar om at det koster så mye et annet sted.. hadde han sagt han var interessert i å kjøpe det så kunne jeg heller diskutert prisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Er dette ett to-veis sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Er dette ett to-veis sett? ja dette er et 6,5" komposett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 får det til 400 dollar nytt da =) hva det koster i usa har vel egentlig ganske uintrisant,for vi bor vel i norge...tipper den prisen har forandret seg litt før høytaler settet ligger på kjøkken bordet dit hjemme. angry Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har du en link med spesifikasjoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 se på kicker http://www.kicker.com så ser du på SS65.2 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jo kanskje. Må jo jo ha ett frontsett snart, så det frister dette her. Men så var det disse pengene da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg