Gå til innhold

"high end" komposett

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

får det til 400 dollar nytt da =)

om du ikke er interessert i å kjøpe det jeg selger så gi FAEN i å post her, å den norske importøren har satt veilpris til 10 lapper, å det er det jeg følger, hva du får på nettet driter jeg i, å husk at frakt og mva kommer i tilegg, å skulle det vise seg å være noe feil på varen du kjøper så er det du som sitter i saksa, for produktet ditt blir sikkkkert veldig billig når du har sendt det tilbake igjen for service..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke meningen å være krass på noe vis, men når det kommer en slik post uten at vedkommende er det minste interessert i produktet, bare vil påpeke at det jeg selger får du kjøpt myyyyyye billigere et annet sted, det er rett og slitt frekt.. de som kjenner meg vet at jeg ikke har for vane å slenge dritt til folk, men jeg er heller ikke redd for å si det jeg mener om slike ting som nå dukker opp.. les reglene for kjøp og salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår selvsagt autod.

Men jeg ville formulert meg på en annen måte om jeg var selger.

Har sett deg i mange andre tråder, og jeg vet at du ellers er ganske hyggelig og konstruktiv

beklager det, men når jeg selger en ting til halv pris så føler jeg at jeg selger det billig , å det første jeg får slengt tilbake er en kommentar om at det koster så mye et annet sted.. hadde han sagt han var interessert i å kjøpe det så kunne jeg heller diskutert prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får det til 400 dollar nytt da =)

hva det koster i usa har vel egentlig ganske uintrisant,for vi bor vel i norge...tipper den prisen har forandret seg litt før høytaler settet ligger på kjøkken bordet dit hjemme. angry

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider