maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ok! så jeg bare tar en til tenning også en til jord og en til den ene bak? nå er du vanskelig,hehe. 2 skal til bakaksel(blå og sort?) husker ikke fargene den sorte skal i tillegg jordes. den siste skal til tenninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 oki! men da vet jeg jo vilken ledning som skal til tenning da! hehe! ! takk får hjelpa! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 oki! men da vet jeg jo vilken ledning som skal til tenning da! hehe! ! takk får hjelpa! hehe,takke kan du gjøre om instrumentboksen din ikke brenner opp. 3 år siden jeg gjorde dette på min bil,har vært mang en pils siden den gang. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jaja! hehe! men har flere jeg så det går fint! hehe men får fortsatt ikke tank og tempmåler til å funke! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 å sette el. speedo i en bil uten er ikke bare bare. ledningene i halvmånen og den runde kontakten varierer utover årstallene. er faktisk ikke helt enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 så i min 84modell så er det ikke likens som i denj 87 modellen som jeg henta speedon fra? har også innstrumenter fra en 84 modell som heller ikke funker! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 å sette el. speedo i en bil uten er ikke bare bare. ledningene i halvmånen og den runde kontakten varierer utover årstallene. er faktisk ikke helt enkelt. vel,jeg leste igjennom haynes boka når jeg bytta i min. Min bil hadde 81 mod ledningsnett og jeg satte dit el speedometer,null problem. fant ingen forskjeller i skjemaet heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg