Gå til innhold

Nissan Skyline GTR (3D modell)

Ranger emnet

rcfrik

Anbefalte innlegg

Åjjaaa!! Det har jeg jo faktisk prøvd, men aldri tenkt på at det går ann å lage biler i det! hehe.. ;) Tok stort sett bare tutorials delen jeg da...

Veldig stilig forresten! :) Kanskje jeg skulle prøvd meg på sketchup igjen en dag, fikk "kjøpt" sketchup her om dagen så! :D

Kunne du forresten sendt meg sketchup fila en dag? Hadde vært artig å sett hvordan det ser ut der, når man kan justere vinkelen osv selv! :)

Hehe.. Ja jeg har sett de men da brukte du vel ikke sånn blueprint osv? Eller er det jeg som surrer (igjen....)?! :)

Ja, jeg kan vel sende deg fila etterhvert. Men det blir ikke den nyeste, men en litt eldre (men av Skylineen)

Go-carter bruker blueprints han også, men han fjerna de før han tok bilde ;) Jeg gidder ikke, får med blueprints ser du hvordan den skal være.

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager at jeg er pirkete men det er er utrolig dårlig norsk!

Vil anbefale deg å se litt på "typisk norsk" på NRK.

hvem.gif

Det kjem vell med tida når grunnskulen er fullført?

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dette hadde blitt en del bedre med 3dsmax eller zmodeller :) drevet en del med det sjøl.. Noen biler til racer..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine felger, litt "anonyme", men fine!

Men...., er bremseskiver røde?? :D Trudde caliperne var det jeg? Eller er det trommelbremser på skylinen? :D

Ellers så blir denna her dritfin.. ;) Slår garantert den jeg driver på med nå ;)

...og nei joachim, den har IKKE Amazontak! :D

Nils

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja så er det det med å FÅ TAK i 3D MAX og lignende, for ja, med de programmene blir bilene helt sjuuke ;)

0 problem da, zmodeler er gratis, og 3dsmax får man på trial versjon..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja så er det det med å FÅ TAK i 3D MAX og lignende, for ja, med de programmene blir bilene helt sjuuke ;)

bildene der blir ikke helt sjuuke av seg selv.. de programene er litt mer kompliserte.. få tak i? hmm, litt kjipt nå att z modeler 2 koster penger. det gjorde ikke z modeler 1.. og som MeSs sier så er det trai av 3d Studio Max:)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider