Gå til innhold

Billig MK1 kit?

Vladdus

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her har noe forslag til noe billig kit som kunne passet til min mondeo 93.. Originale kit virker jo svindyre :shake

hvis det er et vanlig kit med front og bakfanger og sideskjørt så se på et RS kit de har det på http://www.realcar.se

---------------------------------------------------

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt RS kit fra mcrallying i England. Dette kite forhandler Eiker, det koster 6600,- levert oslo med moms, må beregne deg med litt tilpassing, men er nok noe av det billigere du får tak i via norsk forhandler! kite består av front,bakfanger, og sideskjørt laget av glassfiber...

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikke ha trimvinge også da, type rieger style hehe

eller bare en liten bulk bakpå med en RS vinge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørre om en ting..

Når dere sier tilpasning med bodykits? Mener dere å lage noen nye skruehull, eller mere herk?

Hvordan er det egentlig å montere bodykit a?

Vurderer combatkit, men har ikke akkurat skrudd så mye bil, annet enn tatt av fangere + div..

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørre om en ting..

Når dere sier tilpasning med bodykits? Mener dere å lage noen nye skruehull, eller mere herk?

Hvordan er det egentlig å montere bodykit a?

Vurderer combatkit, men har ikke akkurat skrudd så mye bil, annet enn tatt av fangere + div..

det kommer an på passformen, hvis passformen er dårlig må du somregel, begynne med glassfiber å støype, har sett flere ganger her på forumet at det ene sideskjørtet til rs stylingen er for kort, slik at det må forlenges og da kommer glassfiber inn i bildet, å lage nye skruehull er vel det minste du kan gjøre når det gjelder modding av fanger for å få riktig passform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer an på passformen, hvis passformen er dårlig må du somregel, begynne med glassfiber å støype, har sett flere ganger her på forumet at det ene sideskjørtet til rs stylingen er for kort, slik at det må forlenges og da kommer glassfiber inn i bildet, å lage nye skruehull er vel det minste du kan gjøre når det gjelder modding av fanger for å få riktig passform

Flere ganger faktisk? Vet bare om en som fikk et litt for kort sideskjørt..

Fangerene har støpt skrue, men du må nok utvide hullet på karrosseriet slik at du har litt justeringsmuligheter, i værstefall må du skjære ut skruen på fangeren å støpe den inn på nytt om dem har vært uheldig når dem har laga fangeren..

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger faktisk? Vet bare om en som fikk et litt for kort sideskjørt..

Fangerene har støpt skrue, men du må nok utvide hullet på karrosseriet slik at du har litt justeringsmuligheter, i værstefall må du skjære ut skruen på fangeren å støpe den inn på nytt om dem har vært uheldig når dem har laga fangeren..

flere ganger mener iallefall jeg har sett det 2-3 ganger men om det er snakk om ett og samme kit er jeg ikke sikker på unnskyld forvirringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider