Volvo240R Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Dyktighet :P Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Dyktighet og....ja? Nei...hehe, bra blei det hvertfall! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Mulig at en gammel rallycross sjåfør har noe med satsinga og gjøre også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ja jeg lurte på å nevne det men...blei etpar episoder, merka at det satt i blodet ja! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hehe... Good den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hehe... Good den! Hva har du i understellet ditt da? OPpskrift ? :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 - 25mm kregningsstag foran - 21mm kregningsstag bak - BILSTEIN Sport dempere - Lesjøfors 45mm senkefjærer - Alu. fjærbenstag med forspenn - Selvdreide foringer i dreibar "gummi" i bakstilling, samme type lages til framstilling før sommeren. - Nylon "hovedforinger" på bakaksel 305mm bremser foran 235/40-18 Michelin Pilot Sport på bane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Og JA...det funker. Hadde vel ikke alle fòringene i orden når jeg satt på men? Lå på. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 - 25mm kregningsstag foran- 21mm kregningsstag bak - BILSTEIN Sport dempere - Lesjøfors 45mm senkefjærer - Alu. fjærbenstag med forspenn - Selvdreide foringer i dreibar "gummi" i bakstilling, samme type lages til framstilling før sommeren. - Nylon "hovedforinger" på bakaksel 305mm bremser foran 235/40-18 Michelin Pilot Sport på bane. Hvor fikk du kjøpt ditt 25mm stag, og 21mm ? Har koni og senkesett, og bestilt poly foringer nå.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 25mm stag er vel blitt forholdsvis sjeldent, men fikk kjøpt det av en jeg jobber sammen med. 21mm satt originalt bak på min.... 245_original: Hadde ikke alle foringene når du satt på nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 25mm stag er vel blitt forholdsvis sjeldent, men fikk kjøpt det av en jeg jobber sammen med. 21mm satt originalt bak på min.... 245_original: Hadde ikke alle foringene når du satt på nei. Da blir det jævla moro til sommern...!:D Gleder meg allerede. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Samt at det blir grommere motor og girkasse som tåler litt hard bruk... M47'n kan bare hives til helvete når det gjelder banekjøring!! Gjelder også M45 og 46.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 hehe ja..sier noe der! M47'n fikk det ifjord med Rogær:P Holder foreløpig M46`n til Jan da...nyoverhalt og div. så får se hvor lenge det holder;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ved rask giring og litt napping går gir nok 3. giret seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 - 25mm kregningsstag foran- 21mm kregningsstag bak - BILSTEIN Sport dempere - Lesjøfors 45mm senkefjærer - Alu. fjærbenstag med forspenn - Selvdreide foringer i dreibar "gummi" i bakstilling, samme type lages til framstilling før sommeren. - Nylon "hovedforinger" på bakaksel 305mm bremser foran 235/40-18 Michelin Pilot Sport på bane. min: 24mm stag fremme lesjöfors 45mm senkefjærer gule koni sport på hardest instilling gt-stag stag bærebru omp hjulhus tårnstag (fjærbeinstag, just.) polyurethane foringer i forstilling 225/45-ZR17W sommerdekk bilen "hopper" på hjulene på dårlig underlag, så stivere ville jeg ikke hatt det.. men jge ville ikke hatt det mykere heller.. det som er genialt med mitt oppsett, som ligner på texascomm sitt, er at ræven ikke slipper så lett.. blir veldig lett å styre bilen.. dvs. du kan jo for all del tvinge ut ræven, sant.. men det blir ikke noe autosladd. hiver jeg stivere stag bak også, vil den nok sladde en god del lettere! noen synest nok det er mer morro :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.