Gå til innhold

Stabstag "oppsett" ?

Ranger emnet

AlpejoHn

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet faktisk ikke eksakt hva det er, er noe som har ligget i verkstedet etter at bestefar holdt på der.

Oppsettet mitt gjør også at bilen IKKE hopper og stumper på dårlig vei - og takk for det!

Oki.. Jeg skal ha polypropylen foringer bak på min, blir artig å se åssen det blir..

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkorat bestilt til hele understelle på min ;) Gleder meg til å få dem på!

Er det noe spes vanskelig å skifte alle foringene? NOen som er mere vanskelige?

Noen tips?

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja! du bør ha tilgang til en presse! å pass på att di foringen som sitter på bakakselen sitter litt hardt å att du ikke klemmer di "ørene" som dui sitter i, du skal egentlig ha ett spesial verktøy der :P men går sikkert fint

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke eksakt hva det er, er noe som har ligget i verkstedet etter at bestefar holdt på der.

Oppsettet mitt gjør også at bilen IKKE hopper og stumper på dårlig vei - og takk for det!

hmm, det høres rart ut...

jeg snakket om sving altså og vi har jo nesten samme oppsett..

folk på passasjersetet danser på setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har BILSTEIN og du har Koni... Stor forskjell der!

dempere kan gjøre forskjell ja, men sånn som du formulerte deg, trodde jeg du mente at den gummiforingen din gjorde at bilen din ikke spretter.. (selv om den er bak).

ps. mine koni'er er på hardest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Heisann folkens.Nå bynner jeg også med stabstaga.

Bilen går på Bilstein Racing dempere og 40mm Lesjøfors fjærer som er kappa 1 ring bak og 2 ringer fremme.

Polyforinger over hele bilen,står 22 stag framme og 18bak,tenker og bytte til 24 framme & 22 bak?? har laget et justerbart panhard stag.

215/40 dekk.

DaButcher og Texacom..dere vet mye om dette.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider