Gå til innhold

Stoler til 245

Ranger emnet

Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Kan dessverre ikke komme med noen pris ferdig levert, da frakten er helt avhengig av hvor mange som bestilles og sendes samtidig. Frakt på kun 2 seter kan jeg tenke meg ligger på rundt 1000-lappen et sted. Mange seter sendt samtidig=lave fraktkostnader pr sete.

Legger ved noen bilder.

Type-R-180.jpg

Type R stoler, koster oss $180 + frakt (og evt mva)

R-Evo-185.jpg

Type R-Evo, koster oss $185 + frakt/mva

Rally-bb-190.jpg

Rally seter koster $190 + frakt/mva.

Fås også i Grått, Rødt og Gult.

Er det mange som er interesserte i å handle, så blir det jo ganske greie priser egentlig.

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte rallysetene. Er det mulighet for 4 punktsele på de? så nesten slik ut... Er de FIA godkjent?? (håpe håpe)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIA ? Kan ikke si at jeg noen gang har sett seter med regulerbar rygg som har FIA merking... Sikker på at dette eksisterer?

Braketter er ikke inkludert, men jeg sjekker i dette øyeblikk hva det koster ekstra. Prøver også å få et estimat på frakt, men dette kan være litt unøyaktig.

Er det mange som er interesserte i å handle da? Si at 2 seter av Rally typen kommer på ca $500, hvordan er da responsen for å bestille?

Bare for å lodde stemningen litt....

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det fins FIA godkjente stoler med regulerbar rygg. Greit å ha FIA godkjente om en skal bruke stolene i løpsbiler...

Men det var ikke dyre seter så kanskje greit å bestille likevell

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at FIA noen gang har godkent en stol med "løs" rygg ja... Det nærmeste du kan håpe å komme noen godkjenninger er DOT eller E merking, selv om jeg tviler litt på at disse stolene har noe slikt. Det er som oftest derfor man kan få kjøpt slike stoler en god del billigere enn de "store" merkene.

Men jeg poster melding her så snart jeg får svar på mine spørsmål fra vedkommende leverandør. Har spurt om priser på understell, estimert frakt, og om noen av setene evt har noen godkjenninger.

Jeg vurderer å kjøpe 2 sett i første omgang, Rally og Type R, begge i Sort. Siden jeg da legger ut penger av egen lomme, så regner jeg med å selge de med en marginal fortjeneste.

Ved en evt senere bestilling så ser jeg for meg at man betaler inn kostnaden for selve setene ved bestilling, og resten (frakt/mva) når setene blir levert. På den måten vil det bli mest "rettferdig" og rimelig for alle, og jeg slipper å legge ut for en masse seter som folk kanskje plutselig ikke vil ha alikevel....

Glenn

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider