Gå til innhold

Stoler til 245

Ranger emnet

Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Venter spent på svar. Om det er noe slags godkjenning på de så tar jeg gjerne et par.. Om ikke må jeg nesten vente til jeg får litt mere cash...

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere info om setene!

De har ingen form for merkinger, ikke DOT og ikke E. Selgeren skulle snakke med produsenten for å høre om det fantes noen godkjenninger, med dette tviler jeg på. Hadde de hatt noen form for godkjenning, så hadde det helt sikkert vært merket på setene også, da det da hadde vært lettere å få solgt de.

Braketter/understell følger ikke med i prisen. Braketter koster ca. $50, og universal-slider til understellet koster ca. $55.

Jeg kan klare å få inn setene for ca. $305 for Type-R setene, $310 for R-Evo, og $315 for Rally setene. Dette er pris per sett av to, høyre og venstre, uten braketter/slider.

Fargen på setene bestemmer man selv.

OG vi bestiller KUN parvis!! Med mindre du avtaler med en kompis el noe, slik at dere bestiller f.eks 2 fører-stoler. Vi har fått pris på forsendelse når de er pakker 2 og 2, sendes de som enkle kolli så blir det noe dyrere.

Desto flere som bestiller, desto billigere blir det. Denne prisen er basert på at det er *minst* 5 som bestiller et sett hver.

Evt. mva kommer i tillegg, men denne håper jeg at vi kan klare å unngå på et eller annet vis.

Send meg PM dersom det er interesse for dette, så avtaler vi hvordan vi gjør det videre.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være interesert i 2 par, men kommer da ann på når bestillingsfristen er?

Har ikke satt noen bestillignsfrist.

Vi samler opp til en bestilling, og så sender jeg bestilling når vi har x antall som er interessert.

Siden dette ikke er noen form for butikk for meg, så øsnker jeg at de som bestiller seter, betaler inn kostnadene for seter+frakt til min konto, og resten (evt. mva) når setene leveres.

Så slipper JEG å ta risken for at folk bestiller i hytt & gevær og ikke henter setene når de kommer.

Jeg ser for meg at denne måten blir mest fair for alle parter. Leverandøren får pengene sine ved bestilling, og alle får setene sine når de betaler evt. mva som måtte påløpe.

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kansje være intressert i ett par Rally stoler, men er litt vansklig når en ikke får prøve sitti dem! Hehe

Muligheter for 6 punkt på dem?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kansje være intressert i ett par Rally stoler, men er litt vansklig når en ikke får prøve sitti dem! Hehe

Muligheter for 6 punkt på dem?

Kan dessverre ikke hjelpe deg med å prøvesitte setene, da de ikke kommer til Norge før vi bestiller noen par... :cool:

Men jeg har sendt forespørsel til min "kontakt" i junaiten på om det er hull for å kunne bruke 6-punkts i Rally setene.

Kommer tilbake med info om dette så snart han svarer meg! Det pleier å gå rimelig fort! Spurte også om noen flere bilder, bla. fra noen flere vinkler.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider