Nitros Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Skal kjøpe meg G60 tirsdag Tenker å kjøpe hvite instrumentskiver Samme eksos potte som denne: Pedaler girkule Noen som har noe tips hvor jeg kan anskaffe dette og gode alternativer? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 http://www.ebay.com Har alt du trenger og kommer til å trenge :D http://www.ebay.co.uk Hvite skiver kan du laste ned fra en innpå forumet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hei. er det ikke mye i frakt og sånt? aldri bestillt fra over havet. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Off topic: Rediger tråd tittelen.. Den er håpløs.. les reglene..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Skal kjøpe meg G60 tirsdagTenker å kjøpe hvite instrumentskiver Eksos... Pedaler girkule Noen som har noe tips hvor jeg kan anskaffe dette og gode alternativer? Fint bilvalg! Et godt alternativ til hvite instrumenter (som jeg ikke kan fordra, for å være ærlig), er EL-skiver, eller bakgrunnsbelyste skiver. Finn disse på blant annet Dub Design Industries. Pedaler får du tak i over alt. Girkuler ditto. Se på Awesome GTI for et par kule vw aluminium detaljer. Jeg har en slik en fra Rieger etc. Finfin service og supert produkt. Eksos er det mange som selger, blant annet awesome, Torshov og din lokale eksosforhandler. Lykke til med bilen din! Sleng ut noen bilder når du har sjangs! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Fint bilvalg! Et godt alternativ til hvite instrumenter (som jeg ikke kan fordra, for å være ærlig), er EL-skiver, eller bakgrunnsbelyste skiver. Finn disse på blant annet Dub Design Industries. Pedaler får du tak i over alt. Girkuler ditto. Se på Awesome GTI for et par kule vw aluminium detaljer. Jeg har en slik en fra Rieger etc. Finfin service og supert produkt. Eksos er det mange som selger, blant annet awesome, Torshov og din lokale eksosforhandler. Lykke til med bilen din! Sleng ut noen bilder når du har sjangs! var fete de instrumentene ass men dumt det ikke var i km/t :( Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 det er bare å bestille det. send dem en mail, så fikser de det sikkert. har sett dem i km/t mange ganger. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Likte de der! takk takk :D må vel lage en prosjekt tråd etterhvert Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Off topic: Rediger tråd tittelen.. Den er håpløs.. les reglene..! prøvde men fikk ikke til Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Off topic: Rediger tråd tittelen.. Den er håpløs.. les reglene..! bertulf is on the road jejeje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 det er bare å bestille det. send dem en mail, så fikser de det sikkert. har sett dem i km/t mange ganger. Er skikkelig gromme de skivene deres, men hvis du skal ha til dash med mekanisk odometer, som vil si mekanisk km-teller, så hadde de kun igjen et sett i februar! LØP Å KJØP!!! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg