eiriksmil Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ingen har nevnt Pina Colada? Jøss.. Det er min yndling.. Med Vanilj på 2.plass og New Car på 3.plass. Pina Colada er vel bedre å drikke :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 I Sverige koster de 9kr. Folk fra Bærum undersøker vel ikke priser i Sverige? Liker persika jeg:) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Så dra til Sverige å kjøp baum folkens. Mye penger å spare :rolleyes: Skal kjøpe en del baum for å spare inn pengene man koster på i bensin osv ;) Vet av en lokal harry type, nevner ikke bilmerke, det er ikke det som er poenget. Tingen er iallfall at speilet hans datt av pga vekta av 4 terninger og over 200 baum. Dette er ikke kødd en gang, han telte rundt 210-220 en plass tror jeg. Og nei, jeg kjennern ikke, bare for å få det på det rene. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Pina colada, tutti frutti, grønt eple og victory lane.. Der har du blandinga! :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 skoooog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Pina colada er god sort :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hehe.. Godt man ikke er alene om Colada'en:D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Skal kjøpe en del baum for å spare inn pengene man koster på i bensin osv ;) Jepp, poenget mitt. Hørtes ut på Raggaren som om det lønte seg å stikke til Sverige å kjøpe, for der kostet en baum 9kr doh Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Heheh, jepp. Kunne forresten tenkt meg den Wunderboten, godt å ha i nærheten Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Dere.. Hva er vel bedre enn RYKENDE fersk baum fra moderlandet? :D :D :D :D :D Skal du ha "The full wunderbaum experience" MÅ den kjøpes i Sverige.. :usa: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Var kanskje ikke så dum idé å starte denne tråden alikevell=) får høre mange forskjellige meninger om wonderbaum, og hvilke som er folkets favoritt ;D nok en gang, takk for alle svar, keep it comming ;) Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Peach, den oransje Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ikke sikker på hva den heter, men er en USA greier.. Fant den i garasja våres.. Vet ikke hvor jeg får kjøpt den, men lukter nydlig.. :) Noen som vet hvor de selger den? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ikke sikker på hva den heter, men er en USA greier.. Fant den i garasja våres.. Vet ikke hvor jeg får kjøpt den, men lukter nydlig.. :) Noen som vet hvor de selger den? Thorshov bilrekvisita blandt annet. sombrero Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 OT: Hva slags lukt-produkt er det som er brukt i bilene når man kjøper dem ny?? Må være noe sinnsykt digg i hvertfall.... Vet noen bruktbilforhandlere har slike til klargjøring av brukte biler også..... DEN lukta er digg den! Noen som vet om butikker som har dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg