merce-123 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Om noen kan gi meg èn god grunn til å ha 200 baumer hengende i speilet så skal jeg godta det, om det er bedre grunner enn de jeg kan komme på mot å ha de der.. Vet ikke om jeg har skrevet denne historien her før, men den passer godt: Var på verkstedet på FK der min onkel jobber, for å fikse noe på en moped. Der var også en jypling med en 240, som dilla med noe han ikke så helt ut til å forstå (å skrue på skiltet av alle ting). Speilet hans var FULLT av wunderbaum, og fattern greip sjangsen å sa høyt til bruttern slik eiern hørte det: "Ser du de der *peke på*. Om du tar ut de der så halverer du prisen på bilen"... Eieren nølte litt, før han sa "de koster jo ikke så mye de der" så bare gliste fattern å sa "det sier jo mer om bilen enn om de?" :D Meeen, for å holde seg litt til topic. Fikk med noe n baumer i Redline nå. Godtroende som jeg er, så heiv jeg de ned i en skuffe, med plasten fortsatt på. Next ting I know, så lukter rommet mitt helt forjævlig! hehe, må le hver gang, du har jo ikke lappen og kjører med L(for looser) far din var sikkert misunnelig på at gutten der var bedre og mer vellykket enn sønn sin!;):volvsmile Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 L for løsere? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Haha, mange som lider av e-ego her på forumet :D (meg selv inkludert av og til) Meeeeeeen, noen som har tips til en baum med litt mild lukt? Gjerne noe litt naturlig :P Må ha noe å legge i hjelmen min, da den begynner å lukte forferdelig :P (har prøvd det samme med den derre race-flag greia, og den lukte ikke noe godt!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 i hjelmen? skal du dø? prøv jordgubb eller stars n' stripes Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 i hjelmen? skal du dø? prøv jordgubb eller stars n' stripes Dø? kjører "homsekrakk" for øyeblikket :P scooter til og fra skolen frem til jeg får bil... Men tror jeg skal prøve den derre jordgubb greia. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 L for løsere? hender det går litt væl fort i svinga når en har det morro;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Victory Lane <3 Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Blanding av usa flagget, jordbær og den orange :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Victory Lane, Jordbær og Vanilje!! Herlig blanding! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Mange som røyker i bilen med baumer i? Leste at det skal være skikkelig krutt for strupekreft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 jeg har smellt inn en av alle sammen jeg:-P jeg hel garderer meg jeg.. men fytti f det lukter dritt:-P men skal jeg ha harry tema skal jeg gjennomføre det heelt:P blir snart benkalack med rulle:-P men jeg ser lyst på det da. skal bare ha bilen i ca 6mnd som vinterbil, derifra går den på stokkstad eller selger den:-P Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Mange som røyker i bilen med baumer i?Leste at det skal være skikkelig krutt for strupekreft? Hørt no om d jeg å... jeg røyker ikke, heldigvis! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hva heter den ensfarga røde, som ikke er jordbær? Lukter litt tungt, krydderaktig mener jeg å huske.. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 spice tror jeg... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Er det noen Wondis som lukter svidd gummi? Skulle gjerne hatt den rette lukta, uten å måtte burne mine nyinnkjøpte dekk. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg