Gå til innhold

Wonderbaum?

Ranger emnet

Vladdus

Anbefalte innlegg

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ligger så mye mer bak wunderbaum enn bare lukta.

Desverre er det ikke alle som er så oppegående at de skjønner det.

ja riktig! de shiner jo opp bilen noe jævlig og ;)

Får sikkert 10hk mer av å kjøre med baum :D

vel, vel hva syns dere om den, baumelskere? Skyt i vei! jeg er klar!!

Liker vel helst den gode gamle grønne jæveln, hvilken lukt er det mon tro? :)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
10kr for baum på rema 1000 ved iveco i sarpsborg på vei til Rudskogen. ;)

jepp, var der jeg handla 20 stk til gamlebilen, første kommentaren jeg fikk fra han jeg skulle betale til:

åh, SÅPASS ja:angelsmili:

syns itte det var så mange men?!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen kan gi meg èn god grunn til å ha 200 baumer hengende i speilet så skal jeg godta det, om det er bedre grunner enn de jeg kan komme på mot å ha de der..

Vet ikke om jeg har skrevet denne historien her før, men den passer godt: Var på verkstedet på FK der min onkel jobber, for å fikse noe på en moped. Der var også en jypling med en 240, som dilla med noe han ikke så helt ut til å forstå (å skrue på skiltet av alle ting). Speilet hans var FULLT av wunderbaum, og fattern greip sjangsen å sa høyt til bruttern slik eiern hørte det: "Ser du de der *peke på*. Om du tar ut de der så halverer du prisen på bilen"... Eieren nølte litt, før han sa "de koster jo ikke så mye de der" så bare gliste fattern å sa "det sier jo mer om bilen enn om de?" :D

Meeen, for å holde seg litt til topic. Fikk med noen baumer i Redline nå. Godtroende som jeg er, så heiv jeg de ned i en skuffe, med plasten fortsatt på. Next ting I know, så lukter rommet mitt helt forjævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider