Raggaren Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 siggmaskin-wunderbaumen er den beste sammen med black classic og kobra-baumen Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Wonderbaum lukter skikkelig dritt! Kjøp heller luktfjerner om dere sliter med stank. Blir som å ta en ekstra sprut parfyme istedenfor å dusje. Hvor mange typer finnes det? Jeg tror de fleste kjøper wonderbaum pga godlukt, å ikke pga de sliter med stank.:) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 stars and stripes er favoritten her ja. Mamma lånte bilen min i dag og lurte på om speilet tålte vekten av alle wunder-baumene. Hun hadde telt 16stk. sombrero BTW: Det luktet ikke vondt i bilen min fra før av. Nå er det en herlig lukt av dieseleksos,wunder-baum,røyk og brennevin i bilen min etter nok en vellykket helg. Det var en gjeng som satt baki der og røkte og drakk, og en av de klarte å søle karsk og hjemmebrent inne i bilen,så inni der lukter det fyll. notin Jeg har wunder-baum fordi det er kult,og gir en god duft inni og spesiellt utenfor bilen når man kjører med takluke og vinduer oppe på en varm sommerdag. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har en et vaniljetre hengende i garasjen. Det får holde. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 har ikke ett jævla wonderbaum møkk..skal aldri inn i bilen min gitt Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Skinnseter lukter da mye bedre. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Stars`n stripes, norske baumen og en Savanna heat henger i min. Syns ikke det lukter så værst. Folk som kommenterer hele tiden, men det er jo min bil, mitt valg. Andre får gjøre og mene hva de vil, så lenge man liker det selv er det vel ikke noe pes. Et par sorte terninger har jeg og Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jordbær og vanilje er dem beste :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 everfresh og new car! Jeg bruker å mikse litt, har to-tre forskjellige.. Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Strawberry, ingenting annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ødelegger ikke bilen med wunderbaum....... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ingenting som slår lukten av skinnseter :) Men jeg mener å huske jeg hade en som het Savannah Heat i gamle Golfen... Skulle vel ligne lukten av svett elefant... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Persika ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg tror de fleste kjøper wonderbaumpga godlukt, å ikke pga de sliter med stank.:) Men det lukter jo ikke godt? Bare veldig veldig sterkt, og kunstig? Greit nok hvis man har nedsatt luktesans eller noe sånt, men en bil hvor wunderbaum stanken har satt seg i interiøret, er jo like ille som en innrøyka bil. Men det er vel som med røyk, man blir immun mot lukten etterhvert. På samme måte som at det stinker røyk av folk som røyker uten at de selv merker det. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Kunne aldri falt meg inn å stappe wonderbaum inn i bilen min..Noe så stygt og illeluktende hadde je aldri kjøpt engang..Mye koster noen slike da forresten? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg