eVicez Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Men det lukter jo ikke godt? Bare veldig veldig sterkt, og kunstig? Greit nok hvis man har nedsatt luktesans eller noe sånt, men en bil hvor wunderbaum stanken har satt seg i interiøret, er jo like ille som en innrøyka bil. Men det er vel som med røyk, man blir immun mot lukten etterhvert. På samme måte som at det stinker røyk av folk som røyker uten at de selv merker det. Tja, wonderboumen er jo ikke laget for å ta ut av pakken med en gang den er åpnet. Er en skala på pakken som viser hvor mye du skal ta ut treet, uke etter uke. Dette for ikke å få en vanvittig sterk og kunstig lukt. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 persika uten tvil Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Vel, pappa har New Car i X-Trailen sin, syntes det er en drit digg luft jeg. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Kunne aldri falt meg inn å stappe wonderbaum inn i bilen min..Noe så stygt og illeluktende hadde je aldri kjøpt engang..Mye koster noen slike da forresten? Ca 20,- Vet ikke om det er forskjell på de forskjellige luktene. Noen får man tak i alle plasser, mens andre er mer "eksklusive" :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 har en Stars and Stripes i Mustangen, mest fordi den hadde stars and stripes :p lukta ikke saa vondt heller, hvis en foelger instruksjonene aa tar posen av litt etter litt, tror faktisk den lukter Vanilje elle.no, har ihvertfall faatt komentarer paa at bilen min lukter godt inni :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 har ikke bil enda men skal kjøpe bilcross bil i mai...søstra mi syns jg var litt harry som driver med bil og sånn så jg fikk en ¨black classic¨ som jg må ha i bilcross bilen...ligger på rommet nå men den skal inn i bc bilen med en gang..må ha litt harry faktor i bilen ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Apple, Persika, Jordbær Men på en skikkelig bil skal det ikke være noe Wunder Baum i frontruta.. Putter inn wunder baum når bilen står lenge i ro, eller gjemmer wunderbaumen under dashen.. Wunder Baum i frontruta passer best til jallabiler som ikke skal se så bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Tja, se det på denne måten. Ville aldri kjørt rundt med Wunderbaum. Eneste jeg kanskje gjør, blir å eventuelt kjøpe en "New car" og henge opp, før jeg tar den ut 2 uker etter og kaster den. Money well spent. Spesielt hvis jeg har bygget bilen, og den skal føles HELT ny første gangen jeg kjører :) Eller så kan man jo bare kjøpe seg en Aygo. Nesten like billig :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Everfresh og en som skulle lukte "ocean" (lukta ingenting) men den henger der pga. den fine dama som var avbilda på den. Harryfaktor, ja takk :) nice denne :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 det var 3 wunderbaum i kebabtralla når jeg fikk den, de varte ca 10 sekunder før de ble gitt tilbake til skogen, makan til harry greier. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 var en baum i bilen når jeg kjøpte den på hamar, nå ligger baumen et sted mellom hamar og kløfta...... og den jævla lukta ekke borte enda.... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ingen har nevnt Pina Colada? Jøss.. Det er min yndling.. Med Vanilj på 2.plass og New Car på 3.plass. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ca 20,- Vet ikke om det er forskjell på de forskjellige luktene. Noen får man tak i alle plasser, mens andre er mer "eksklusive" :P I Sverige koster de 9kr. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Så dra til Sverige å kjøp baum folkens. Mye penger å spare :rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg