SaNtA_cRuZ Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Stars & Stripes Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Stars & Stripes Har litt dårlig erfaring med Stars and Stripes. Vi kjøpt en slik da vi skrudde på en av jordebilene vi hadde for mange år siden. Dro av all plast, det endte med at to ung gutter ble litt svimle i hode og uggen i buggen. Den lukter noe jæv..lig kraftig. Vi måtte henge den i vognskulet for at vi skulle holde ut inne i verkstedet. hehe. Siden har jeg ikke kjøpt den. Lukta digg i starten, men lukta tok overhånd. hehe Favoritten er nok Pina Colada. Husker ikke helt, men sammen med en av de andre fancy wunderbaumene oser det hubbabubba i bilen.. hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 jeg liker very berry, pina colada, stars and stripes å strawberry.. men alikevel har jeg over 60 stykk i sierraen.. å d lukter av alt jeg eier å har.. men sånn er det i finnmark! jo mere baum jo mere street cred får du Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husqvarna Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Watermelon og eple;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Nå kjøre jeg rundt med en fresh blanding av Serregetti, Lime og Victory Lane... Anbefales ikke blah Måtte henge en baum på hvert sidespeil og kjøre i "frisk fart" opp okstan' for å lufte de ut :D.. gidder ikke det plastikk tullet :cool: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 stars and stripes og strawberry m'm Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 stars and stripes og strawberry men dem henger ikke i speilet!:) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadden Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Stars'n'stripes = Tivolilukt, sukkerspinn og tyggegummy Den med fyrtårn = Vaskemaskin / vaskepulver (styr unna) Persika = Fersken tror jeg, lukter iaff himmelsk! Victory Lane = Gotherbaum, hvit og sort (styr unna) Pina Colada = Ananas, lukter plastikk (ikke bruk peng på den) Den klare favoritten er persika, kan eventuelt bruke Stars'n'stripes når nesa begynner å bli ferskenfarget!.. WunderBaum erst wunderbar! (ikke klag på tysken please) =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jordgubbe! Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Stars'n'stripes = Tivolilukt, sukkerspinn og tyggegummyDen med fyrtårn = Vaskemaskin / vaskepulver (styr unna) Persika = Fersken tror jeg, lukter iaff himmelsk! Victory Lane = Gotherbaum, hvit og sort (styr unna) Pina Colada = Ananas, lukter plastikk (ikke bruk peng på den) Den klare favoritten er persika, kan eventuelt bruke Stars'n'stripes når nesa begynner å bli ferskenfarget!.. WunderBaum erst wunderbar! (ikke klag på tysken please) =p Fælt så du har rota baki arkivet da! Nå må jeg nesten sjekke hva jeg har skrevet her også. Hmm. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 All Hale... Persika i a winnnnnner Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Husker når jeg var liten sneip, brukte jeg alltid og sitte i framsetet sammen med mamma, og når hun gikk ut av bilen strekte jeg meg opp for og dra av plasten.. Hun ble like frustrert hver bidige gang, derfor det var så gøy :D (bare de grønne, for og holde til topicen) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Black classic. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Har litt dårlig erfaring med Stars and Stripes. Vi kjøpt en slik da vi skrudde på en av jordebilene vi hadde for mange år siden. Dro av all plast, det endte med at to ung gutter ble litt svimle i hode og uggen i buggen. Den lukter noe jæv..lig kraftig. Vi måtte henge den i vognskulet for at vi skulle holde ut inne i verkstedet. hehe. Siden har jeg ikke kjøpt den. Lukta digg i starten, men lukta tok overhånd. hehe Favoritten er nok Pina Colada. Husker ikke helt, men sammen med en av de andre fancy wunderbaumene oser det hubbabubba i bilen.. hehe Ja, vi kan jo ta en tur ut i vognskjulet... Og sjå litt på'n. Fameous last words, eller eventuellt en replikk fra Flåklypa Grand Prix. on topic: Har egentlig ikke sansen for WB, men MÅ jeg velge, så blir det Stars and Stripes. Forøvrig blir jeg nektet å henge WB i bilen av "hushjelpa", så vi får heller dusje en gang ekstra i halvåret... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Black classic. :win Bare synd jeg ikke finner de her:S Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg