Gå til innhold

Hva er obligatorisk å gjøre med en Vectra etter kjøp? :P

Ranger emnet

stratospheric

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

fin bil du har der:D

har du planer om å legge ut litt penger på den eller?

få på noen greie 9x16 eller 7.5x17" felger først å fremstsombrero

ikkje gå for 18", bilen blir så høg da...

få på badlook list og grill uten lys i.

har du ikkje tenkt å skifte ut lyktene dine så bruk sote spray på bak lyktene og rundt reflektorene inni hovedlyktene:pimp

og eventuelt få på noe lys sotfilm på siderutene...

ein grei begynnelse d;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foretatt noen små endringer på bilen, bla satt inn en 2000 grill, nytt luftfilter og sotet baklyktene. Har 16" på sommerdekka, så gleder meg til å få på de.

Ellers har jeg blitt rådet til å vente med sotinga, ettersom det ikke er noen vinteraktivitet pga det kalde været og fordi jeg må ta ut hele ruta.

Men jaja, takk for råd osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foretatt noen små endringer på bilen, bla satt inn en 2000 grill, nytt luftfilter og sotet baklyktene. Har 16" på sommerdekka, så gleder meg til å få på de.

Ellers har jeg blitt rådet til å vente med sotinga, ettersom det ikke er noen vinteraktivitet pga det kalde været og fordi jeg må ta ut hele ruta.

Men jaja, takk for råd osv ;)

godt du tok å skifta den grillen!:D

fleire planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid planer.. tenkte litt på effektanlegg.

Men får se, lider hjertesorg om dagen, selv om bilen er konge å kjøre og i perfekt stand så savner jeg Volvo 740 TIC så syyykt.. men jaja, må vel betale ned lånet på Opelen før jeg begynner å kjøpe meg ny bil.. :P

Kanskje det tar noen måneder før jeg glemmer Volvo og forelsker meg i Opel istedenfor. Hehe.

Ps! Har beholdt lysgrillen, tror jeg må ta den på til vinteren igjen, forferdelig dårlig fjernlys på bilen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid planer.. tenkte litt på effektanlegg.

Men får se, lider hjertesorg om dagen, selv om bilen er konge å kjøre og i perfekt stand så savner jeg Volvo 740 TIC så syyykt.. men jaja, må vel betale ned lånet på Opelen før jeg begynner å kjøpe meg ny bil.. :P

Kanskje det tar noen måneder før jeg glemmer Volvo og forelsker meg i Opel istedenfor. Hehe.

Ps! Har beholdt lysgrillen, tror jeg må ta den på til vinteren igjen, forferdelig dårlig fjernlys på bilen nå..

er kjekt med rwd jasombrero men da skulle eg hatt meg ein gammal rwd opel hlr;)

selg den grillen og kjøp deg heller angeleyes!

har det og blue vision pærer... blei mye bedre lys:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider