Gå til innhold

Litt morsom historie fra indre bygder

Ranger emnet

JChE

Anbefalte innlegg

Jeg var ute og kjørte her en dag, det var ca 20 blå ute, og jeg hadde varmeapparatet på full guffe, og ventet tålmodig på at det skulle bli menneskelig temperatur i kupeen. Så hører jeg plutselig et voldsomt rabalder, ala KLONK..DRRR.PAFF-RAKKETAKKERAKKKEDRRRR. :scared

Jeg skvatt så jeg holdt på å kjøre av veien, og skrudde med en gang av vifta, og lyden forsvant. Jeg tenkte noe hadde løsna inni varmeapparatet, så jeg tenkte ikke noe mer over det....

Ei uke seinere, neste gang jeg skulle kjøre bilen, var lyden der fremdeles, men det gikk helt greit så lenge vifta sto på "1". Men når bilen ble varm, kom det en råtten eim fra varmeapparatet... dette måtte jeg sjekke opp i, så jeg skrudde ut vifta. da fant jeg dette:

Bilde002.jpg

Denne krabaten hadde da blitt kraftig sentrifugert, og det var nok av blod og tarmer slynget rundt inni varmeapparatet! :puke

Museår i år ja?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan man si! Jeg tok på meg gummihansker og skrubba viftehuset godt med aceton! Ble litt rusa inni bilen det første døgnet etterpå men....

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt rusa inni bilen det første døgnet etterpå men....

Haha :D

Hvordan i steike kom musa seg opp der da?

Du kan da iallefall skryte av at du har fått deg mus i bilen!

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en gang pappa ble irritert på en fyr en gang på arbeid.

Pappa og en kamerat gikk og kjøpte seg en pose reker som de spste i lunsjpausen, og så pakket de rekeskallene inni varmeapparatet til fyren.

Det var slemt gjort men han fortjente det, for han var rett og slett udugelig, som jeg forsto på de.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke første gangen jeg har fått meg mus i bilen da :titties:

Men dette var langt ifra så trivelig som det pleier å være...

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider