zumman Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 noen som vet av hvor man får kjøpt instrument eller deler av det for og få lyset til og komme bakenfor skivene (turtall og hastighet)? så en som hadde det her for lenge siden men, finner ikke igjen.. Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 høgger'n er en fin plass og begynne! de koster rundt 500lappen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 zumman: tøm inboksen din.. åja.. jeg har embelmfriegrillen enda.:) har også glassklare front lykter vis du vil kjøpe. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 zumman: tøm inboksen din.. åja.. jeg har embelmfriegrillen enda.:) har også glassklare front lykter vis du vil kjøpe. Se hvem som snakker, tøm din med det samme :) Om ikke lyktene er solgt, så er jeg smuligens en kjøper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 høgger'n er en fin plass og begynne! de koster rundt 500lappen hø...? ingen golf 2 som kom org. med det?.... :wonder trodde det var veldig skjeldent jeg.. Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Dere snakker jo rundt hverandre tullinger.. han vil ha trensparente skiver med bakgrunnsbelysning... ikke vanlige med turteller.. Finnes flere måter å løse dette på.. noen gode og dyre, andre billigere og ikke fullt så gode.. å være kreativ er litt av tipset :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 noen som vet av hvor man får kjøpt instrument eller deler av det for og få lyset til og komme bakenfor skivene (turtall og hastighet)? så en som hadde det her for lenge siden men, finner ikke igjen.. http://www.customimport.de ikke helt hva du ba om, men plasmaskiver skiller seg litt ut da. 84 Euro + 6 euro i frakt. de sender raskt ut varene også. ;) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hmm... sorry.. tenkte han var på jakt etter nytt instrument han kunne modde jeg :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Dere snakker jo rundt hverandre tullinger.. han vil ha trensparente skiver med bakgrunnsbelysning... ikke vanlige med turteller.. Finnes flere måter å løse dette på.. noen gode og dyre, andre billigere og ikke fullt så gode.. å være kreativ er litt av tipset :) hehe.. endelig noen som skjønte ;) hehe takk takk, ja kunne jo finne på og lage noe selv og.... Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 så vidt jeg veit solgte autospar noen skiver som hadde transparente tall osv... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg