Gå til innhold

Usikker på om bilen din får riktig med Bensin???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Import Tuning

Marius: Du glemmer ikke så lett hehehe :D :D

puke Tysk kvalitet er best :ssip:

Japser suger kiddie

Vil da påstå at japser blåser mer en de suger!?

Tyskere suger mer i allefall, bortsett fra none lavtrykks blåsere her og der da, men ikkeno skikkelig greier. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Sonde jeg setter inn bak i eksosanlegge å kobler til en liten PC som jeg har inne i bilen. så kjører man bare rundt å gir full gass å sjekker blandings forholdet på alle turtall. dette går på alle biler som går på blyfri (bly dreper sensoren) bensin med eller uten turbo :)

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

Det er en Sonde jeg setter inn bak i eksosanlegge å kobler til en liten PC som jeg har inne i bilen. så kjører man bare rundt å gir full gass å sjekker blandings forholdet på alle turtall. dette går på alle biler som går på blyfri (bly dreper sensoren) bensin med eller uten turbo :)

Har du kjøpt deg co måler fra biltilsynet nå eller? :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Import tuning:

Er du sånn japse wannabee?? hva ser du egentlig i en riskoker bil, utenom at du faktisk får ferdig laget ris og ikke minst nudler i det du parkerer bilen etter å ha kjørt hjem fra jobb...

HVa slags nuddel snurre er det du snurrer rundt i?

JAPSE SUGER!!!

-

Han som skrev det skal få smæck på smick..

COROLLA POWER. mah daddywh0

.. n3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Kjetil

Hmm, :mad: Enten vet ikke du hva en wannabe er, eller så har du tydeligvis ikke fått med deg hva slags bil Reidar (Import Tuning) har, kan vel neppe kalles for wannabe når en har en Supra med 800 ++ HK ;) :D :D

Så vidt jeg forstår så er denne bilen i deler enda , da er den vel kanskje litt vanskelig å testkjøre ? Eller skal han komme på " En dag på strippen " med bilen i esker ?

Frem til han skrudd skiten sammen så er nok TS & Ruud gatas raskeste .... og ingen av de er japser.

Reidar, denne sonden din .... Man stikker den bare inn bak ? :ass

post-460-13804850224705_thumb.jpg

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Så vidt jeg forstår så er denne bilen i deler enda , da er den vel kanskje litt vanskelig å testkjøre ? Eller skal han komme på " En dag på strippen " med bilen i esker ?

Frem til han skrudd skiten sammen så er nok TS & Ruud gatas raskeste .... og ingen av de er japser.

Følger du ikke med gutt?? TS sin bil er herpa den... Hadde visst en liten ulykke, hvis dette ikke var onde rykter :eek:

Etter det jeg leser er Reidar klar for race...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider