Gå til innhold

bygge om front!

totte88

Anbefalte innlegg

du har jo 2 forskjellige fronter på 200 sx s14, en med litt store lykter og en med litt "tøffere lykter" ser litt sintere ut.. disse kom på de senere modellene!

hvordan er det da å få de nye lyktene og panseret på en av de tidligere modeller?? er det nesten bare å bytte panser og lykter eller er dette ett veldig omfattende arbeid??

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, d høres bra ut.. meinte d va s14 og s14 a men var usikker.. er bilene egenli lik ellers da?? tenker på hekken og siden.. s14a er jo sinnsykt RÅ og ser jo nesten ALTFOR sint ut.. nesten så jeg blir redd når den kommer i mørket.. så dette er en bil jeg virkelig vil ha.. problemet er jo at a'utgaven blir såpass dyr.. men vi får se vhva jeg finner u.. er det mye du må skifte ut!??? annet enn panser lykter??

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en "A" før og angret fælt på at jeg solgte den , så kjøpte meg s14 som jeg bygger om nå,men bare utvendig... det er forskjell på Baklamper, s14a har bremselys i bakluka.

s14a har sideskjørt som standard. noen kom med hekkskjørt (z-edition og race-edition)

speedometer er litt annerledes og a har (nesten) alltid skinnseter det er også litt forskjell på startsperra.

s14 har litt annen motorstyring og litt annen eksos (s14 en katalysator - s14a 2stk.)

det du må bytte for å få på fronten er panser, skjermer , lykter og støtfangerbrakketer

ikke store jobben. måtte borre om 2 hull og lampene må kobles om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja innvendig er ikke så mye stress..d er hovedsaklig fronten jeg vil ha byttet siden s14a har noen lykter man blir redd av! hva vil de koste for en slik ombygging??? da tenker jeg kun utvendig!???

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo igrunnen ikke ille i d hele og store! fy jeg har løst på en s14 med a utvendig! satser på å få lånt litt av min far da jeg mangler de siste lappene! får se hva det blir til! takk for hjelpen..

dn r32'en.. hadde du dn på skilt eller var d KUN lekebil??

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider