gardegutt Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hei, har akkurat fått meg en strøken 92 modell rød jetta , er ikke så flink til å mekke for å si det mildt. derfor lurer jeg på om noen har noen formeninger om hvordan jeg kan pynte på utseende ? f.eks passende felger, senkesett, spoiler, fanger osv osv hvor får jeg tak i dette (kanskje noen kan gi meg en link ? ) på forhånd takk :) Siter Je blæs purken ta kjørkjebakka, førr biln min er nylakka! lol :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strandbakk Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=105150 her er vertfall en felgtråd. Golf og jetta er jo ca samme så...søk så finner du nok masse om dette vil jeg tro Siter Audi 100 tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Emblemfri grill, grillist, senkesett, sote/rødlakkere baklykter,15-16" felger, gjerne 8x15 eller 9x16 med kant selvsagt, 90 fangere, 88 dører, klare blinkere etc. Men dette spørs jo helt på hvordan du vil at bilen skal se ut da. Old school look er vel det som er minst oppbrukt her til lands, så jeg ville gått for det i steden for standard 90look. Dessuten er jo old school det som nesten ser penest ut. Kan jo alltids koste på med styling da, men dette ser ikke pent ut på noen 2'ere spør du meg. Edit: Legger ved insirasjonstråd til Golf 2. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gardegutt Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 takk for to gode svar nå må jeg prøve å legge meg opp litt pe-eng :P Siter Je blæs purken ta kjørkjebakka, førr biln min er nylakka! lol :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strandbakk Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 90 fangere, 88 dører . måtte bare kverulere litt på dette ettersom det er snakk om en 92modell..hehe er vel heller ikke så naturlig å gå for old school på en 92, blir som å nedgradere det. Men ellers er jeg enig, breie felger med kant og mest mulig senk, å lykter så har du en fin jetta Siter Audi 100 tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jeje, jeg leste at det var en 92 mod, men hodet mitt registrerte det nok ikke helt, ettersom jeg skrev det jeg skrev. Hehe. Også går det jo ann å gå for en skikkelig clean stil og da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 noen bilder da gard? denna tråden må det liv i.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg