Gå til innhold

Golf V gti

Ranger emnet


wolfram

Anbefalte innlegg

hei, har en golf V gti 06 modell... Har nå tenkt å kjøpe høyde og trykkjusterbart senkesett til denne men når jeg søker på KW sine sider finner jeg ut at det kun leveres justerbart som senker max 45 mm/ 35mm noen som aner om det finnes andre brukbare høyde og trykkjusterbare senkesett som senker mer ?

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei, har en golf V gti 06 modell... Har nå tenkt å kjøpe høyde og trykkjusterbart senkesett til denne men når jeg søker på KW sine sider finner jeg ut at det kun leveres justerbart som senker max 45 mm/ 35mm noen som aner om det finnes andre brukbare høyde og trykkjusterbare senkesett som senker mer ?

 

Hvis jeg kjenner KW rett, så kan du skru gewinderet deres ned 120 mm hvis du vil, det er bare godkjent senking som er oppgitt og det har ingenting med hvor mye gjenger etc det er på systemet.

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gargamel-networks.no/bilder/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=36&g2_imageViewsIndex=1

 

 

ligger ett bilde der... er skam mørkt men... skal ta noen fler etterhvert...

er ikke modifisert noe så langt... får se hva som kommer og hvordan lommeboka har det til våren :)

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolfram bor du i skien?

Har ikke sett deg ennå?

Hvor holder du til? Har bare sett en svart GTI i skien, den er ved bergsland

 

 

bor i skien ja.. gulset.. den svarte er vel ikke akkurat noe gti forsåvidt jeg vet

er en 1.6 eller.no med orginale gti detaljer såvidt jeg vet

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil :) Har du planer/drømmer om endringer?

 

takk :) vurderer justerbart senkesett... har orginale 18" på sommer som jeg liker godt så tror de blir...... men lurer på om jeg skal kjøpe gate-slicks til den får se..

ellers så har jeg noen øyelokk liggende som jeg ikke vet om jeg vil sette på den... vet ikke om jeg syns det er pent enda.. hehe må se litt fler bilder først av biler med dette...

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wolfram høres ut som et kjent navn, data navn:)

vet at jeg har hørt det før.

Ok, det er bare kopi ja, da er det ikke så kult:)

Hvordan går bilen da? Jeg har golf 4 GTI, men har hørt at 5`ern er temmelig heftig.

Har du tenkt til å chippe den? sjekk artracing.no hvis du skal. Der kan du bytte mellom orginalt og chippet program med cruisekontroll hendelen. Veldig kjekt:)

Kjøpte du den ny på skien bil eller har du kjøpt brukt?

Mye måtte du gi, om du vil svare?

De orginale 18" felgene syntes jeg er utrolig fine på denne bilen.

Hva slags utstyr har du i den?

Ble mye spørsmål, men håper det går greit:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår