Gå til innhold

Golf V gti

Ranger emnet


wolfram

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har bestillt kw ver2 nå... blah kjedelig å vente..! :D har også planer om å sette inn en sub men er noe dritt at vag ikke kan lage orginal spillere med

line out!

 

Godt valg med det senkesettet:) Blir nok fornøyd med det.

Hvor bestilte du?

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå synes jeg du begynner å bli frekk mot VentoPower golf-vr5.

Dette er irriterende for oss andre som leser her, det er lov og spørre og det er lov å holde kjeft!!

Sorry for denne "off topic" svaret!

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke akkurat si att jeg "vet best" men jeg klarar å være (inntil visse grenser) høffelig ovenfor folk her, det har du total mangel på, det irriterer meg, (og flere andre som jeg vet om) Det var ikke akkurat denne men du har hatt flere innlegg der du har vært frekk og jeg så denne muligheten her til å si hva jeg mente om din oppførsel på forumet. jeg bærer ikke noe nag til deg, men det er denne måten som du gjør deg upopulær ovenfor andre her på forumet... Men det er opp til deg.

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo din rett til å si hva du mener, du som alle andre, men les over det du skriver..... (ps jeg hadde en dårlig dag da jeg skrev innlegget, Innbrudd i bilen mens den sto PÅ MØLLER for service etter ett innbrudd noen uker tidligere.....)

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var justerbart senkesett montert :) kommer bilder etterhvert....

var litt dårlig plass forran gitt tror jeg må kjøpe meg mindre dekk forran

står 225/40/18 der nå.... noen som aner om det kommer til å hjelpe

mye om jeg setter på 215/40/18 ? det er vel fortsatt innenfor lovlig

rullediameter om jeg ikke tar feil?

Nissan Navara 2008

Vw Golf 1983

Yamaha Yzf-R6 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår