DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hei, jeg tenker litt på import av 95' 960, strøken bil. er det noen som er interesserte i selve bilen? jeg er bare interessert i motor, speedometer, girkasse, bensinpumper og annet elektrisk som tilhører motoren og dens system. bilen er sort, nye type front.. har vært garasjebil og nåværende eier har eid den siden 1997.. bare en eier før han. ps. legger det i 200 serie avd. siden det er her alle henger og motoren skal jo ut av 960'en, så tråden handler jo ikke bare om 960 :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 interiør da? trenger sårt frem stoler og baksete! er sort skinn som står på ønskelista.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 interiør da? trenger sårt frem stoler og baksete! er sort skinn som står på ønskelista.. ja, men saken for min del, er jo at om dette skal skje, må noen være intr. i karrosseriet, komplett med interiøret.. jeg er bare interessert i motor, gir, bensinpumper, instrumentpanel, etc.. dvs. motor og tilhørende elektriske ting og tang. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 heh tror det er litt vankelig da..er jo en rimelig ubrukelig bil du vil kvitte deg med..stort sett interiøret og fronten som er noe folk kan bruke..å dører lykter ++ poenget mitt er at etter du har nappa ut det du skal så er det jo en delebil, men hvis du ikke vil kvitte deg med det så.. *vil ha dørhåndtaka og forresten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 heh tror det er litt vankelig da..er jo en rimelig ubrukelig bil du vil kvitte deg med..stort sett interiøret og fronten som er noe folk kan bruke..å dører lykter ++ poenget mitt er at etter du har nappa ut det du skal så er det jo en delebil, men hvis du ikke vil kvitte deg med det så.. *vil ha dørhåndtaka og forresten;) ubrukelig bil?? det er jo alt man trenger for å få s/v90 look på en gammel 960. bare fronten til 95' 960 går jo for 12-15k, så er det lykter, dører, seter, etc. så for en som vil bygge om til nyere look, ville jeg tro det er en fordel å få en slik delebil. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ubrukelig bil?? det er jo alt man trenger for å få s/v90 look på en gammel 960. bare fronten til 95' 960 går jo for 12-15k, så er det lykter, dører, seter, etc. så for en som vil bygge om til nyere look, ville jeg tro det er en fordel å få en slik delebil. 960 front får du aldrig 12-15k for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 kor masse må en evt. ut med for og være med på dette? Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 kor masse må en evt. ut med for og være med på dette? sorry, det skjer ikke allikevel. hadde tenkt meg 20k for bilen, komplett... uten motor og gir. mao. ville jeg da gitt rimelig mye for selve motoren og giren, i forhold til resten av bilen... Den bilen her altså: http://www.blocket.se/vi/7390137.htm?ca=1_8_s eieren har byttet olje to ganger i året, parkert i garasje, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 sorry, det skjer ikke allikevel. hadde tenkt meg 20k for bilen, komplett... uten motor og gir. mao. ville jeg da gitt rimelig mye for selve motoren og giren, i forhold til resten av bilen... Den bilen her altså: http://www.blocket.se/vi/7390137.htm?ca=1_8_s eieren har byttet olje to ganger i året, parkert i garasje, etc. Hvilken motor blir det i 780n da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvilken motor blir det i 780n da? se hit -> Volvo 780 Coupe Bertone Prosjekttråd Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ødelegge en så fin bil =( Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jeg vil vel heller kalle det en forbedring. hvorfor bytte ut en dårlig motor med en annen dårlig motor(v6) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 slutt å tull.. bilen er jo fortsatt spesiell selv om man setter i en bedre motor.. dessuten så kan man jo bytte til en dårlig motor igjen senere. WAY to go! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ødelegge en så fin bil =( Hvorfor er det å ødelegge en bil det å bytte motor? VOLVO 780 er jo levert med 4er turbomotor orginaltmjeg skjønner ikke problemet desverre. 4ern er jo mange ganger bedre enn 6ern sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvorfor er det å ødelegge en bil det å bytte motor? VOLVO 780 er jo levert med 4er turbomotor orginaltmjeg skjønner ikke problemet desverre. 4ern er jo mange ganger bedre enn 6ern sombrero mente og ødelegge en så fin 960! Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg