Gå til innhold

Import av 960 95' - strøken delebil

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

hei,

jeg tenker litt på import av 95' 960, strøken bil.

er det noen som er interesserte i selve bilen?

jeg er bare interessert i motor, speedometer, girkasse, bensinpumper og annet elektrisk som tilhører motoren og dens system.

bilen er sort, nye type front.. har vært garasjebil og nåværende eier har eid den siden 1997.. bare en eier før han.

ps. legger det i 200 serie avd. siden det er her alle henger og motoren skal jo ut av 960'en, så tråden handler jo ikke bare om 960 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

interiør da? trenger sårt frem stoler og baksete! er sort skinn som står på ønskelista..

ja, men saken for min del, er jo at om dette skal skje, må noen være intr. i karrosseriet, komplett med interiøret..

jeg er bare interessert i motor, gir, bensinpumper, instrumentpanel, etc..

dvs. motor og tilhørende elektriske ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh tror det er litt vankelig da..er jo en rimelig ubrukelig bil du vil kvitte deg med..stort sett interiøret og fronten som er noe folk kan bruke..å dører lykter ++

poenget mitt er at etter du har nappa ut det du skal så er det jo en delebil, men hvis du ikke vil kvitte deg med det så.. *vil ha dørhåndtaka og forresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh tror det er litt vankelig da..er jo en rimelig ubrukelig bil du vil kvitte deg med..stort sett interiøret og fronten som er noe folk kan bruke..å dører lykter ++

poenget mitt er at etter du har nappa ut det du skal så er det jo en delebil, men hvis du ikke vil kvitte deg med det så.. *vil ha dørhåndtaka og forresten;)

ubrukelig bil??

det er jo alt man trenger for å få s/v90 look på en gammel 960.

bare fronten til 95' 960 går jo for 12-15k, så er det lykter, dører, seter, etc.

så for en som vil bygge om til nyere look, ville jeg tro det er en fordel å få en slik delebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ubrukelig bil??

det er jo alt man trenger for å få s/v90 look på en gammel 960.

bare fronten til 95' 960 går jo for 12-15k, så er det lykter, dører, seter, etc.

så for en som vil bygge om til nyere look, ville jeg tro det er en fordel å få en slik delebil.

960 front får du aldrig 12-15k for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor masse må en evt. ut med for og være med på dette?

sorry, det skjer ikke allikevel.

hadde tenkt meg 20k for bilen, komplett... uten motor og gir.

mao. ville jeg da gitt rimelig mye for selve motoren og giren, i forhold til resten av bilen...

Den bilen her altså:

http://www.blocket.se/vi/7390137.htm?ca=1_8_s

eieren har byttet olje to ganger i året, parkert i garasje, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, det skjer ikke allikevel.

hadde tenkt meg 20k for bilen, komplett... uten motor og gir.

mao. ville jeg da gitt rimelig mye for selve motoren og giren, i forhold til resten av bilen...

Den bilen her altså:

http://www.blocket.se/vi/7390137.htm?ca=1_8_s

eieren har byttet olje to ganger i året, parkert i garasje, etc.

Hvilken motor blir det i 780n da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider