Gå til innhold

Mitsubishi 3000 GTO

Ranger emnet

Philip520

Anbefalte innlegg

Så en mørkeblå 3000GTO i Tønsberg søndag kveld.Kjørte forbi Brygga kino noen ganger. Noen som vet om det er en som er kommet i området her nå? Tøff bil!

Mener å ha sett den på autodb.no til salgs for noen måneder tilbake. Skjelden i den fargen, og sinnsykt fet=) Husker desverre ikkje kor den ble solgt ifra. Hvis det e det eg så har den 360hk, 4ws samt 4wd.

Livet starter ved 160...

(Noe som sier at den gamle 240en min aldri var i livet:P)

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha sett den på autodb.no til salgs for noen måneder tilbake. Skjelden i den fargen, og sinnsykt fet=) Husker desverre ikkje kor den ble solgt ifra. Hvis det e det eg så har den 360hk, 4ws samt 4wd.

den du så der har ødelagt diff og girkasse =D Eiern vet nok ikke det. Gamle eieren kjørte den RIMELIG hardt :rockets

Jeg tipper ca 3 mnd til han må fikse hele dritten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den du så der har ødelagt diff og girkasse =D Eiern vet nok ikke det. Gamle eieren kjørte den RIMELIG hardt :rockets

Jeg tipper ca 3 mnd til han må fikse hele dritten. :)

What!? En skam at noen kan ødelegge en sånn maskin, greit nok at den er rask. Men går an å kjøre den med måte.Trist å høre. Blir nok dyrt å ordne.. Skal vi si iallefall 40-50 000?

Livet starter ved 160...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en mørkeblå 3000GTO i Tønsberg søndag kveld.Kjørte forbi Brygga kino noen ganger. Noen som vet om det er en som er kommet i området her nå? Tøff bil!

Det er enten 3000 GT (LHD) eller GTO (RHD, JDM).. *Pirke pirke* :D

Så en 3000 GT jeg og, for 2 uker siden, natt til lørdag, på E6 nordover. Tror den var mørkeblå..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo kult å bruke en slik bil hvis du først har råd til en...

Det e stor forskjell på å bruke en bil og missbruke den. Tviler på sjåføren har så mye mellom ørene når man gjør sånt. Blir ofte sånn med ungdommer med for mye penger mellom nevene.

En volvo 240 kan man skamkjøre, passer bra til ungdommer for å sparke fra seg litt. Ikkje 3000gt, det e en skam.

Livet starter ved 160...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok gamle bilen til en fra hamar ja.. Den var rød hel til en jeg deler verksted med lakkerte den blå, med noe sølv i luft inntakene på siden! Bilen ble solgt fra hamar.. men ikke helt sikker på hvor den ble solgt! Og nei, eieren fra hamar har ikke ødelagt den, men den eieren som har den nå :P

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider