eiriksmil Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er det mulig å få ett eget Charade-underforum? Tenkte å lage en del "How To"-tråder, så det hadde vært veldig bra med ett eget Charade-forum :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er det så stor trafikk på Daihatsuforumet at du trenger eget Charadeforum? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Du betruen med sånnt då? ;) Charade under-forum and vert stas det ....mods / admins er jammen vanskelig å overtale, men lykke til. Men, feil forum? :wonder Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er det så stor trafikk på Daihatsuforumet at du trenger eget Charadeforum? Nja... Tror det.. Verdt ett forsøk, er det jo noe som heter :) Prøveperiode på 1 mnd? Er det ikke noe poeng, er det bare å delete hele underforumet.. Eller har dere noe imot Daihatsu, kanskje? Gode biler :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Var du smart, so skulle du ha kjøpt deg Primera :D Hehe neida. Men eg har ingenting mot elskingen din. ;) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Var du smart, so skulle du ha kjøpt deg Primera :D Hehe neida. Men eg har ingenting mot elskingen din. ;) Var jeg smart, hadde jeg kjøpt 240 eller Golf II ;) Men jeg vil noe ikke alle andre har, som ikke er råsært heller. Er jo bare en mindre kjent, mindre markedsført Toyota egentlig.. Enkelt og greit :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Sjeldent eg ser Daihatsu, ja. Eg hadde selv gått for kvassingen 240. ^. ^ Fekk lyst på bil eg og no.... Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hm... men eriksmill da... det er jo ikke akkurat fult under "daihatsu" da så. Bare å boltre seg. hehehe Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hm... men eriksmill da... det er jo ikke akkurat fult under "daihatsu" da så. Bare å boltre seg. hehehe Med all den aktiviteten som kommer i Daihatsu-forumet, og ikke minst alle Daihatsuene som kommer i Norges land de neste årene, er det da på sin plass at BF er føre var! :D Forresten, snakket med en selvutnevnt bilekspert i sted. Går i 8.ende da, men likevel. Han mente Daihatsu var Koreansk... Det er nesten Toyotaer, men nesten ingen vet det! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 haha... bilexpert? lol... Common knowledge... dvs, før brukte toyota mye av sine egne deler når de byge de eldre daihatsuene. Se på charmant; bygd på corolla Chassis med toyota motor. Nyere er autentiske dai da... :P Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hmm.. Volvo og smart hører ikke helt sammen føler jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hmm.. Volvo og smart hører ikke helt sammen føler jeg;) Mulig jeg som ikke tar helt relasjonen.... men... drukki eller? :) EDIT: ...ah! DER tok jeg `n! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 må legge ut bilda a charad`n da.... hadd en 86 eller 87 mod en gang i tia, d va tider d:???: halvt motor sykkel halvt bilyodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Du gikk fra halvt motorsykkel til Fiat Uno doh hehe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Uno kan jo være litt små-gøy det også da... men ikke helt Daihatsu da :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg