Gå til innhold

DaButcher: Volvo 780 Coupe Bertone Turbo Prosjekt

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Håper ikke det, du har stoppet SOV lenge nok i prosessen nå. ;) Han må jo hjelpe meg en gang med å koble opp datasprut også.

Jeg har ikke stoppet noen, det er de svimene som klarer å bruke 3 uker på en second day airmail som har svimet.

jeg har ringt til usa flere ganger, ringt til UPS, sendt mail til UPS, Sendt mail til drivewire, etc.. Jeg har gjort alt annet enn å svime, skal jeg si deg.

Men, ja, bilen har jo stått uten noe "nyheter" på en stund nå, men det er jo ikke *jeg* som har svimet :P

uansett, har du ikke delene klar for ditt prosjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet det, men har vel nok av prosjekter selv også tror jeg! Skal jo ha sprut på sin egen.

vel, nå har det seg sånn at i ca. 2 uker har ikke han hatt kapasitet til å mekke uansett.

ergo.er det ikke *så* ille. Han mente han har tid denne helgen, så det var jo flaks at de kom før helgen nå.

Det var helgen etter 8.mai at jeg trengte de. tiden mellom det og frem til nå, er egentlig ikke så vesentlig, da han ikke hadde kapasitet uansett.

videre, står jo bilen på toppen av bakken der, mens han har jo sin egen bil et annet sted, så den har jo ikke hindret hans eget prosjekt.

men, for all del, jeg har jo ikke lyst at bilen skal stå der lengre enn nødvendig, men jeg kan da ikke noe for at de tullingene svimer seg så jævlig med å få den jævla airmailpakken til norge.

ps. vent til ditt prosjekt starter, så skal du se at du vil mangle en del smådeler som du må vente på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny liste over deler som mangler:

* ny topp-pakning (var visst ikke kobber den som er der, allikevel, samt den var skadet).

* pakning til oljeretur (på motorside)

* "gassrulle" til CC (en etasje til, lurer på om fra v6 passer(?))

* i fremtiden: vinkeladapteroljekjøler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider