Gå til innhold

DaButcher: Volvo 780 Coupe Bertone Turbo Prosjekt

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update:

Flere deler bestillt, bla.a. oljerør, o.l., flere veivhusdeler..

Regner med volvo har de på mandag.

Mortenaa på forumet gav meg beskjed den 28'e at han ikke hadde fått tid å sende giverene enda, så jeg håper han får tid ASAP. (post i butikk?) Har prøvd å sende flere PM'er, uten å få svar, men.. Håper han kan sende tidlig i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert like greit å være på utkikk etter andre, han kan ikke forvente at du skal sitte og vente i sju vide og breie.

Ganske frustrerende!! jeg kan ikke bestille NAFtime før jeg har fått giverene.

Mortenaa har vært logget inn både 28, 29, 30 og i dag..

Prøver å sende enda en PM til han, da han ikke har svart på de to siste jeg sendte.

Ellers, har jeg fått nesten alt av volvo nå, med unntak av en slange og et filter til veivhusvent.

Hentet følgende i dag:

460428 - klamme x 3 - 21.54kr stk

1273858 - Gassvaier x 1 - 289.08kr

3507671 - Oljerør x 1 - 286.29kr

1317436 konsoll x 1 - 56.29kr

462996 - klamme x 1 - 56.29kr

948356 - flensskrue x 1 - 3.89kr

sum: 756.43kr

Samt, på den andre ordren:

949701 - slange x 1 - 145.93kr

1336998 - slange x 1 - 234.86kr

988024 - slangeklemme x 1 - 27.10kr

1332660 - nippel x 1 - 50.03kr

sum: 458kr

Totalt: 1214kr.

Mangler altså:

* Veivhusventilasjonsfilter

* En liten slange

* Giverene som Mortenaa på forumet skulle sendt den 27'e, som jeg håper han får avgårde denne uken. (prøver å sende han en ny pm nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bøst dette her, DaB! Dritfine biler egentlig, litt utenom det vanlige lissom. Er vel sånn du liker bilene dine? :D

takk :-)

blir fett når 780'en er ferdig ja!

hadde vært fett å kjørt den til heidal treffet, men det skjer nok neppe med mindre noen kan spytte noen b230et svinghjulsgivere på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at dere skal henge ut meg her. Har sagt ifra at det kan bli problemer med å få sendt den raskt. Dette er evt en sak mellom meg og kjøper. Pluss at han skulle kjøpe den på Volvo først,så han klarte ikke hhelt å bestemme seg selv.

Mvh Morten

- Volvo V40

- Volvo 142

- Volvo V40 T4

- VW Touran 2005 TDI ®

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at dere skal henge ut meg her. Har sagt ifra at det kan bli problemer med å få sendt den raskt. Dette er evt en sak mellom meg og kjøper. Pluss at han skulle kjøpe den på Volvo først,så han klarte ikke hhelt å bestemme seg selv.

Mvh Morten

Jeg ble glad når du fikk de avgårde i dag :-)

Har bestillt enda mer deler fra volvo og jeg må bestille en del til.. (slanger og småting)..

Bare kjipt det er "umulig" å komme igjennom på Frydenbø, Minde.

Samt jeg må jobbe litt sent i dag :S

ser ut som jeg kanskje kan cruise til heidaltreffet i 780.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å ha husken i orden:

Jeg løp inn døren hos volvo, to minutter på stengetid.

Sier jeg skal ha en del og at jeg har delenr.

Så husker han faen meg delenr jeg snakket med han i tlf, i lunchtider :P

Delenr var forøvrig 2nr feil (jeg hadde fått feil delenr tidligere, av Stein Ove), men.. ja.. Jeg korrigerte han og sa jeg hadde gitt han feil delenr.

Så husket han fan meg navnet mitt også fra tlf.-samtalen!

Har aldri møtt fyren før, hehe.. snakk om å huske.

følgende ble bestillt i dag:

1326111

1326112

Veivhusventilasjonsfilter og siste slangen har fremdeles ikke kommet :S

Har aldri opplevd å vente så lenge på deler fra Volvo. Kommer sikkert fra classicparts eller hva de heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh Morten

Neida, henger deg ikke ut. Har absolutt ikke noe i mot deg, nå som du har fått sendt og alt er i orden. Beklager hvis jeg fornærmet deg! ;) :hello:

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, henger deg ikke ut. Har absolutt ikke noe i mot deg, nå som du har fått sendt og alt er i orden. Beklager hvis jeg fornærmet deg! ;) :hello:

Ikke noe problem,blir sånt mas når man har 10 000 ting å gjøre samtidig.hehe

Men slik blir det vel når man er oppsatt med eksotiske deler. lol

Lykke til med prosjektet,denne blir bra.

Mvh Morten

- Volvo V40

- Volvo 142

- Volvo V40 T4

- VW Touran 2005 TDI ®

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja folkens!

0900 kom pakken til omlastning i bergen (kanalveien).

17:00 var jeg på wergeland (ca. 500 meter unna omlastningen) og de har fan ikke klart å kjøre pakken min de 500 meter på en hel dag :P

men, men.. BØR ha den i morgen, ellers leser dere om halvsprengte terrorister i Bergen :P *sparke på en norgespakke*

hehe.. Volvo skuffet også igjen, i dag.. fremdeles ingen veivhusventilasjonsfilter :S Samt de to slangene jeg bestillte var heller ikke kommet.. Får håpe de kommer i morgen. Om ikke, er det vel snarere å bare hente en øks og økse det ut av en bil. evnt.kan det jo være volvohuggeren har nye slike liggende. men, men.. for varmt for å kjøre rundt i 242'en i dag uansett, 28 grader i skyggen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider