Gå til innhold

DaButcher: Volvo 780 Coupe Bertone Turbo Prosjekt

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

J... svenskefaen..

Veit dei ikkje at det er forskjellig temperatursensor på B23ET og B230ET!!!!!! Ok, med temp sensor fra B230K, som er den samme som til B23ET, og som faktisk til og med virker! (den gamle som var feil var i tillegg defekt...) går motoren til og med når den er varm... Fikse vakuumlekasjer...

nice nice :-)

hva med den just btr'en? lurt å skru den på kanskje? (om de har mappet hjernen feks?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikkje ut til å vere mappa. Alle skruer på hjernen var med original lakkforsegling. (Sikkert like bra at dei har holdt seg vekke med tanke suksessraten dei har hatt på det andre dei har gjort...)

ja, mye svensk i den gården der.. (som bla.a. mynten på innsuget) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da ble det litt av et volvotreff på nesttun i dag!

Meg, Colli og en annen kis stod der, så ringte SOV (Stein Ove) og sa han var i inndalsveien.. Så kom han sannelig med 780'en..

Det kom også en annen, dritfet 740 med masse råe stickers og ekstrautstyr på.

SOV ble til å feilsøke på en 245 med datasprut og diverse custom "swedish style" løsninger.

l_DSC01343.jpg

l_DSC01344.jpg

JA, bilen ble vasket etter bildene :P men ingen bilder fins av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfin bil...skal blinlysa foran være så matte/mørke, eller er de modne for en utskiftning?

Det er "doble glass" i blinklysene. Det indre glasset gjør at man ikke får sånn "retningsbestemt lys", dvs. lyset blir spredd mye bedre.

På v.s., er yttre glasset bortevekke og derfor er den mørkere.

h.s. er den fin som fan.. blir nok å bytte lyset på v.s.f. ja, samt skjermblinkers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppsann! Artig å se den på veien, satser på SOV får den helt klar til Heidal nå! :) Så da er jeg garantert med, hvis du låner meg 242 om 240 min ikke er som den skal! ;)

ja, du kan kjøre r6'en om din toførtyota ikke er i orden i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du kan kjøre r6'en om din toførtyota ikke er i orden i tide.

yota er den ikke! Har ikke knabbet pappa sin AC enda, været snudde i tide! :D

Fikk du kjørt den i går eller okkuperte SOV bilen hele tiden. Tror han gjemmer den bort når fattern kjem hjem. Hehe!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se den på veien igjen :D

ja.. fint å se den der den hører hjemme.:)

Grattis med 780 på veien.

Såg jo bra ut.

ja, nå blir det 780 på heidaltreffet allikevel.. wohoo

yota er den ikke! Har ikke knabbet pappa sin AC enda, været snudde i tide! :D

Fikk du kjørt den i går eller okkuperte SOV bilen hele tiden. Tror han gjemmer den bort når fattern kjem hjem. Hehe!

hehe, nei, jeg kjørte den ikke..

slike biler som denne, er best å nyte utenfra.

Den så enda bedre ut når den var vasket! :) Alle lokale rånere fra Bergen ser vel hvor vi var i går. Hehe!

ja, den trenger bare polering nå.. hva skal du neste helg, colli:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg må jo nesten ta meg betalt for all poleringen! Nei, hvis været holder neste helg, så skal jeg sikkert en tur på hytten. Så er det jo date også som må avvikles på et vis.

Nei, jeg tar ikke med meg henne på poleringsdate!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider