Gå til innhold

DaButcher: Volvo 780 Coupe Bertone Turbo Prosjekt

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er da ikke oppmerksom. Wunderbaumene mine er IKKE i speilet lengre. Du glemte også å skrive at det ene skiltet mitt ble blåst vekk fra dashen hver gang jeg akset. Gleder meg til turen i dag DaB! Håper det er de samme folkene som måler 780 da.

Hei, du akser jo faktisk litt villt nå :P

Var samme fyren i går, kompisen til knekkern'.

Tror han også har jobbet hos volvo før, han har iallefall peil på volvo..

er det i dag eller i morgen?

Det var i dag ja.. helvette så jævlig det var å stå opp.

Jeg var ute på "date" med en hundejente til 0300 om natten :S så måtte jeg opp 0830, hehe..

Står vel og brummer no tenker eg...

effektmålingen var jo grytidlig!!

Må si du var flink med de syv rundene :P

@ 0.3 Bar

106,3kw @ 4870rpm

223,7nm @ 3700rpm

På hjul: 81.9kw.

Ja, en deeeeeeeeeeeeel mindre enn R6'en.

Effekten er "perfekt", da den ble tollet inn som 108kw!

ps. run2 tok han på viften og da ble det 109kw :p Men, hehe.. Han mente det var standardavvik, så jeg kunne få første målingen.

edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klarte turen, så respekt til mekaniker SOV (v240tic)! Min klarte også turen, selv om det var på hengende håret jeg fikk girt noen ganger, etter clutchbytte utført av Børge (v940r6). Den pinnen skal på plass! i 80kmt satt jeg med fingrene nedi tunnelen og flyttet på den, og du så jo festene på girkassen min. Litt defekte, så klemstret fingrene et par ganger på noen ujevnheter i veien. Olav må fylle i dag, så vi ser hvor mye den har brukt på langkjøring.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klarte turen, så respekt til mekaniker SOV (v240tic)! Min klarte også turen, selv om det var på hengende håret jeg fikk girt noen ganger, etter clutchbytte utført av Børge (v940r6). Den pinnen skal på plass! i 80kmt satt jeg med fingrene nedi tunnelen og flyttet på den, og du så jo festene på girkassen min. Litt defekte, så klemstret fingrene et par ganger på noen ujevnheter i veien. Olav må fylle i dag, så vi ser hvor mye den har brukt på langkjøring.

vi skal ta å fixe den bolten til giroverføringen. hadde jo desverre ikke noe å fikse den med ,men hvis du kommer ut her en dag i uken FØR torsdag(les: sweeeeden) så skal vi få orden på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ta å fixe den bolten til giroverføringen. hadde jo desverre ikke noe å fikse den med ,men hvis du kommer ut her en dag i uken FØR torsdag(les: sweeeeden) så skal vi få orden på den...

Flott! :) Jeg beklager å måtte si det, men motorbyttet blir lagt på is inntil videre. Må oppgradere bremser og understell litt før jeg gidder å bytte motor. Så bør jeg skaffe et nytt sprut til den også. Kan snakkes om det fæis to fæis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! :) Jeg beklager å måtte si det, men motorbyttet blir lagt på is inntil videre. Må oppgradere bremser og understell litt før jeg gidder å bytte motor. Så bør jeg skaffe et nytt sprut til den også. Kan snakkes om det fæis to fæis.

så du skrev så. men da får vi ta det til høsten når du har fått wåderful breiks på bilen og stivet den opp ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du skrev så. men da får vi ta det til høsten når du har fått wåderful breiks på bilen og stivet den opp ja....

Jeg skal selvfølgelig ikke kreve inn penger for senkesettet som jeg har fortalt før! :) Du kan jo få litt jobb med understell + hjulstilling om du vil. Hvis du svarer på msn, så kan vi avtale noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider