Gå til innhold

DaButcher: Volvo 780 Coupe Bertone Turbo Prosjekt

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

:hammer

Her har det gått villt for seg :P

:rockets :rockets :rockets

jeg hører det er gamle ag patroner?

skal ikke si meg skråsikker, men :P

man pleier å finne mynter i bilen, ikke patroner?

Aaah.. se her ja.. såå koselig!

Har du fått tak i noe motor?

Motor er på gang :-)

jeg, faren min og kanskje ene lillebroren min kjører på tur i helgen, tror jeg!

skal se om jeg får med meg nye fangere til 242'en også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sikkert ingenting med saken å gjøre, men denne bilen rånte rundt på Laksevåg i fjor sommer. Helt ok bil med tanke på at det er en Volvo.

ja, vet..

jeg så den første gang ved hardtvedt karrosseri..

så en gang ved danmarksplass..

da gikk den på eiker felger.

forrige eier kjøpte den for under et år siden, så har den stått en stund med d.f. motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sa at felgene gjør halve alt. hele bilen? :phatyo

ja, det der er vel de styggeste felgene jeg har sett på volvo før..

de er nesten like stygge som saab aerofelger..

husker de var litt "in" på 240, på 80-tallet.. men ejg har alltid hatet dem, da spesiellt når de var hvite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fundofelger.. :phatyo Faren til en kompis kjøpte sånne nye på 80-tallet en gang, ble helt fra seg når guttungen byttet de med noen større i 2004 :P

Vennligst kast de felgene ;)

Ellers, får se ka dokkar får til med bilen.. Har sett "en del" 780 (flest på bilder, selvsagt), de fleste minner om gamle Mazda.. Men, har faktisk sett bilde av en eller to som har sett litt bra ut.. Lykke til hvertfall!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fundofelger.. :phatyo Faren til en kompis kjøpte sånne nye på 80-tallet en gang, ble helt fra seg når guttungen byttet de med noen større i 2004 :P

Vennligst kast de felgene ;)

Ellers, får se ka dokkar får til med bilen.. Har sett "en del" 780 (flest på bilder, selvsagt), de fleste minner om gamle Mazda.. Men, har faktisk sett bilde av en eller to som har sett litt bra ut.. Lykke til hvertfall!

det er planer om nye felger ja..

kom gjerne med innspill..

superdtm?

Bertone-Volvon er kul! Grattis med bilen! Gleder meg til å se utviklingen på denne! :)

ja, det skjer noe i helgen :-)

hysj hysj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endeli noen som kjøpte denne bilen bilen og som skal redde den.. hehe.. så den til salgs med def. motor for en ganske god stund siden.. har dere tenkt i vise blen å bt el? :p siden den er tatt inn i 2000 må du jo betale hk avgift når du bytter motor.. men er du sikker på at aw71 fra v6 diesel ikke passer? skal hente meg en 230f til bruksbilen på søndag og tenkte å kjøpe med en aw71 men den kommer fra en 6'r diesel.. er vel renault motor egentlig..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endeli noen som kjøpte denne bilen bilen og som skal redde den.. hehe.. så den til salgs med def. motor for en ganske god stund siden.. har dere tenkt i vise blen å bt el? :p siden den er tatt inn i 2000 må du jo betale hk avgift når du bytter motor.. men er du sikker på at aw71 fra v6 diesel ikke passer? skal hente meg en 230f til bruksbilen på søndag og tenkte å kjøpe med en aw71 men den kommer fra en 6'r diesel.. er vel renault motor egentlig..

boltmønsteret er nok ikke det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodis Butcher...

Var det en vellykket tur? Fant vel ikke noe svart skinnbaksete til meg tenker jeg... Skal gjøre klar siste rest på bilen idag ,så skal det cruises hjem senere.... blir fett...

Gjett om jeg skal glo 780 når den kommer ut hit...

svart skinnbaksete til 940 sedan?

Hvilken motor ble det nå da dabutcher?

Lenke til kommentar
Del på andre sider