Gå til innhold

DaButcher: Volvo 780 Coupe Bertone Turbo Prosjekt

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Tjoa.. Har et 264 vrak stående her som har gode sjanser for å bli reddet som lowcost-langtidsprosjekt, men b27e med defekt sprut og tretrinns automat blir litt "tja" kan du si. Så hadde vært morsomt ja, men blir kanskje litt større prosjekt enn hva jeg kan prioritere for denna bilen. Bare transporten blir jo heftig:hide Og du vil vel ha litt for greiene også regner jeg med..

Får vel heller "herme" deg litt og prioritere 6'er av annen type i bruksbilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tjoa.. Har et 264 vrak stående her som har gode sjanser for å bli reddet som lowcost-langtidsprosjekt, men b27e med defekt sprut og tretrinns automat blir litt "tja" kan du si. Så hadde vært morsomt ja, men blir kanskje litt større prosjekt enn hva jeg kan prioritere for denna bilen. Bare transporten blir jo heftig:hide Og du vil vel ha litt for greiene også regner jeg med..

Får vel heller "herme" deg litt og prioritere 6'er av annen type i bruksbilen;)

Du kan få motor og gir til en "grei pris".

Litt :offtopic... men men... DaButcher bodde du på Glesvær før???

Ja, det stemmer.. En del år siden jeg flyttet nå, men jeg bodde på orratuo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ASA Racing GT Black ligger i sengen min, men jeg kommer meg vel ikke ut til bilen i dag. Så, bilder blir det ikke på dere i dag :P

Nå har jo jeg kjørt ASA felgene ut til bilen, så snart blir det bra. Syns da jeg leste at bilen skulle være ferdig til 17. mai jeg? Hvilken dato er det nå? 26. mai... hm... er det før eller etter 17.?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo jeg kjørt ASA felgene ut til bilen, så snart blir det bra. Syns da jeg leste at bilen skulle være ferdig til 17. mai jeg? Hvilken dato er det nå? 26. mai... hm... er det før eller etter 17.?

Skrev jeg hvilket år?!?!

ps. det som bremser alt, er motorfester, girfeste og kickdownwire, som angivelig er på vei i posten.. (bestillt 8.mai med flyfrakt!, 2. day!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Project Update:

• Pakken fra USA har endelig ankommet..
    • (Second day airmail, my ass). (200$ + 40$ i frakt).

[*] Jeg husket at jeg glemte å hente ny bunnpannepakning hos volvo (kr. 90)

[*] IC-fester, gummiputer, skruer og distansehylser er bestillt nytt hos volvo. sum, ca. 789kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider