T0mmen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei. Har 2 stk forsterkere liggende her hjemme som bare ligger å støver ned. Den ene er en Lanzar OPTIDRIVE 1400D som det er skifta strømforsyning og utgangstransistorer i, for en liten stund tilbake. Noe som kostet 3500,- + 4500,- for forsterkeren ny. Den er vell rundr 2 år gammel nå tror jeg. Og den andre er en eldre Mac Audio MP-2505, som ble kjøpt ny i Sverige for en del år tilbake. Den kosta 10 000,- ny i 1997 eller hva det nå var?! Ble også skifta utgangstransistorer på denne, men ble aldri testa etter det. Så kan desverre ikke garantere at denne funker, derfor den/de går billig. OPTI'n er det et eller annet rart med. Den trekker elementene innover, og slår de svak pulserende ut og inn. En kamerat fikk samme feil, og det sies at det var noen transistorer som var ødelagt. Dette kan repareres mot pristillegg, eller selges billigere uten rep. Opti'en har 4x30amp sikringer, en svært kraftig forsterker. Har brukt den på 2x12" VIBE SPACE, 1x15" Stroker og 2x15" JL Audio 15w6. Flere av mine kamerater bruker samme forsterker, på forskjellige subber og den overasker:) Mac Audio'en har 4x30amp sikringer, og det er alt jeg vet;) Har søkt rundt på nettet uten hell, desverre:( Har 2 strøminntak, og 2 jordinntak. Mac Audio er en 2 kanals forsterker, og OPTI'n er ei monoblokk. OPTI'n er orginalt på 1x1200wrms i 1 ohm, og er stabil i 1 ohm. Men yter noe mer etter "oppgraderingen"..! Kom med bud folkens;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Fant noe info her nå, og det er følgende. (Mac Audio MP-2505) 2x 240 Watt (i 4 ohm vil jeg tro) 1x 900 Watt (i 2 ohm vil jeg tro) 2x 850 Watt (max effekt vil jeg tro) Uten at jeg skal garantere noe av dette, fant det på ei tysk side. Info om denne forsterkeren takes imot som et stort takk:) Kan også byttes mot noe, kom med forslag.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Bumper denne et hakk opp jeg:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei. Kan du sjekke om de fungerer som de skal? Kunne kanskje være interissert. Så om du kunne sjekka om begge fungerte som de skal, og gitt meg en pris her, eller via PM, så hadde det vært flott ;) Mvh... Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Lanzarn vet jeg ikke fungerer, gjorde iallefall ikke det sist jeg sjekka. Men en kamerat hadde samme feil på sin OPTI 1400D, og leverte den inn. Var noen transistorer som måtte skiftes ut sa han. Og den Mac Audio'n får jeg desverre ikke til å teste:( Har ikke bil for å teste den i, desverre..:( Men du kan komme med et bud på PM til meg, så skal vi nok bli enige av noe slag?;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Den Mac audio saken har jeg hørt i en bil som en kompis hadde... den dro 2 stk. Phoenix Gold Vmax(?) 12" ... meget bra om den funker denne. Tommen... kan sende meg en "pris" på pm ? Hvis du får sjekka om den funker så er det meget mulig jeg har en god venn som sikler litt på den :) Morel frontsettet mitt tørster og etter noe juice men nekter å tro at du selger den så billig at jeg har råd til den hehehehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Den Mac audio saken har jeg hørt i en bil som en kompis hadde... den dro 2 stk. Phoenix Gold Vmax(?) 12" ... meget bra om den funker denne. Tommen... kan sende meg en "pris" på pm ? Hvis du får sjekka om den funker så er det meget mulig jeg har en god venn som sikler litt på den :) Morel frontsettet mitt tørster og etter noe juice men nekter å tro at du selger den så billig at jeg har råd til den hehehehe Heheh..Er bare å komme med bud på PM da, så får vi se hva vi finner ut;) Men får desverre ikke til å finne ut om den fungerer eller ikke. Derfor jeg selger de billig uansett..! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 mkay.... hehe... første angrep sendt via PM til Herr Tommen! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 *bump* Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg