ja9^ Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 fikk lyst å prøve dette her med mer bensin.. noen som har en enkel fremgangsmåte og hva vil noe slikt enkelt koste? vanskelig å montere? =) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 "power boost valve", nå vet jeg vell ikke helt sikkert hva det er.. men det er vell en Bensintrykk regulator? Prisen ligger vell på rundt 1000 isåfall. http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=707&products_id=3301 Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 får vel investere i en slik en;P Se om det hjelper;-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 For dem som driter penger går vell det fint, oss andre får vell venne seg til det=/ Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 asså driter ikke penger da.. Men er jo bare en tusenlapp:) Er ikke så mye det daa.. *trøstepå* :p Dessuten virker det egentlig som at ingen egentlig er 100% sikker på hvorfor dette skjer... Derfor vil jeg prøve å finne ut om det hjelper:) spermie spermie spermie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Bytta lambda på bilen min jeg, tror flatspotten forsvant da.. er ikke helt sikkert enda, for har bare testa bilen en liten tur etter at jeg bytta. Da merka jeg ihvertfall ikkenoe til det. Kan det være problemet til dere andre også kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 naah, jeg har også byttet lambda.. merka ikke noe på effekten jeg, men merka en del på bensinforbruket =) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 okei, hjalp visst ikke på min heller:S Virka som det hjalp i begynnelsen, men nå har det begynt igjen... Har vært på mekonomen i sarpsborg, der fikk jeg noen tips om steder jeg kunne spørre, som kanskje hadde litt peilig. Skal høre litt rundt nå:) Sier ifra om jeg får noen nyttige tips;-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Virker som bilen din kanskje får for lite bensin. Det hjelper lite å bytte lambda-sonden, når den er defekt så gir styrenheten beskjed om å gi maks med bensin. Ville heller ha startet med å bytte bensinfilteret (sikkert en stund siden du bytta det på'n). Hjelper ikke det, så få tatt en avgasstest. For å ta av rattet, må du skru av minus-polen på batteriet og vente i ca fem minutter. Går sikkert bra om du ikke gjør det, men da kan det hende du får printa Ford i panna. (Dette gjelder både når du kobler airbag-puten av, som er en gul kontakt, og når du monterer den igjen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remedy 66 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Utrolig vakker stasjonsvogn du har Hatch :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 får prøve litt videre. Var en tur på bilextran å hørte. Han duden mente på at det kan være pga at jeg har satt luftfilteret helt inntil luftmengdemålern. OG at det oppstår turbulens inni røret av filteret, dermed måler sensorn feil. Satte på en lang slange som jeg bøyde litt rundt nedi motorrommet bare for å teste. Kan ikke si jeg har merka noe til den flatspoten da, men synes ikke bilen går like bra som før. kanskje fordi slangen er litt for lang:P Men takker forsatt for all hjelp;-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Utrolig vakker stasjonsvogn du har Hatch :pray Takk for det:P Men er ikke min bil som er på det bildet;P hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg