Shaky Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Siden det er noen her som bor på Svalbard med heftige biler, så må dette være noe for dere. Gatebil Magazine tester stripa i Svalbard til helgen!! Tekst: Henrik Thorstensen Undertegnede og Redaktøren i Gatebil Magazine, Glenn Rodney Skog reiser helt til Svalbard førstkommende helg! Vi skal teste stripa, se på drag-racing med snøscooter og forhåpentligvis kunne gi gode karakterer når helgen er over. Oppfordrer herved alle bil-interesserte til å justere opp ladetrykket og partyfaktoren! Vi mangler føreløpig noen kontaktperson, bor du på Svalbard, kjenner miljøet og kunne tenkt deg å møte oss, ta kontakt på henrik@gatebil.no eller 932 61 507 http://www.gatebil.no/index.php?id=766&pageid=116 Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hoerest ut som en jobb for Viking067 :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Han har nummeret mitt. Og det blir nok bra dette, skal være dragrace for snøskoter og så er det den ene helgen i året at alle med grombiler er i byen samtidigt :D 3 x Sti, 1 x WRX, 1 x Evo, 1 x RX8, 1 x SRT-10, 1 x V70R etc etc...... Oppdatering: Evo9`n står på verksted.Startsperra vil ikke kutte ut så da går den jo ikke! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 håper du får lagt ut noe bilder da.. høres morro ut det dere:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Kan jo ikke bli annet enn en konge reportasje det da. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Han har nummeret mitt. Jepp! Regn med at jeg plinger deg! :) Har booket meg inn på Spitsbergen hotell. Visstnok 15 min gange fra dragracinga (?). Flaks jeg slapp å dele seng med Glenn R - Ikke mye ledige rom! Tror dette blir veldig bra! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Spitsbergen Hotell Funken er naboen min :D Vanskeligt å få rom, er den travleste uken i året dette! Vi snakkes. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg