CrazyBat Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Noen som er intr. i en takspoiler til en a3? helt ny, uåpnet.. 1500kr.. når spoileren er montert på bilen er det ett lite lufte hull mellom spoileren å bak vinduet.. Siter audi 80, 94mod (solgt) ford currier, 97mob (solgt) golf 2, 87mod (solgt) honda prelude, 85mod (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Bilde? Er det den på finn.no? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyBat Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 har ikke lagt den ut noen andre steder enn her.. hadde jeg visst hvordan jeg la inn bilde her så skulle jeg gjort det. men, jeg kan sende bilde på hvis du er keen på det? Siter audi 80, 94mod (solgt) ford currier, 97mob (solgt) golf 2, 87mod (solgt) honda prelude, 85mod (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hadde ikke vært dumt med bildet nei.. Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyBat Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hadde ikke vært dumt med bildet nei.. åssen legger man ut bilde her da? :drive2 Siter audi 80, 94mod (solgt) ford currier, 97mob (solgt) golf 2, 87mod (solgt) honda prelude, 85mod (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskbe Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Når spoileren er montert på bilen er det ett lite lufte hull mellom spoileren å bak vinduet.. Vil det si at luften blir presset slik at det ikke kommer møkk på bakvinduet? Jeg er int i spoileren, hvilket merke? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg