Håkon A Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 hoppla! jeg har en skikkelig dårlig hjemmeside på http://www.des3rtfox.com skikkelig u høytidelig. For 2 år siden eller no mekka jeg et bilde av en kompis..skulle kødde litt med han siden han likte smårips. nå fikk jeg denne mailen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 :D :D Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 går det virkelig ann og tru at det bildet er reklame?? det er hva jeg kaller idioter! :D :D :D :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Hvorfor nevner de ikke http://home.no.net/des3rt/bilder/barnepass.jpg Beundrer din oppfinnsomhet oxo... "story of gry" osv.. :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 er dette noe som falt av en trailer eller Håkon? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 denne lagde jeg en gang Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Håkon tar seg av alle våre inkasso oppdrag... Her kan du se han er på vei bort til huset.... Når man jobber i innkasso bransjen trenger man litt bil som skaper frykt... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by marius er dette noe som falt av en trailer eller Håkon? hehe. måtte ha lyd på TG da....bråker så masse der... 6x12" er pent da. husker ikke hvor mange forsterkere det var...men når vi satt dem oppå hverandre på bordet så knakk nesten bordplata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Det der er APC som jeg og min sjåfør tjuvlånte rett før jul. hadde vakt...kjeda oss..hadde funnet den der. rekke 6 300 hk turbodiesel. råkka skitten...kjørte rundt i skogen på flyplassen i 15 min...bretta ned masse trær...satt den 45 grader oppover et tre....barka det skikkelig. før vi så satte den tilbake. Synd jeg ikke har bilde av flyet som jeg pulte x-dama mi på... da hadde jo nam-biledalbumet vært komplett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 serveren til sia mi er nede. så tenktej eg skulle legge ut bilde her så flere forsto hva det var snakk om lissom... dette er en kompis av meg som jeg har kjent siden barnehagen, hans hobby er å sjekke damer å trene på sats. and thats it. dette var en harmløs spøk som han var med på, men ikke powertech da så klart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Originally posted by Håkon A serveren til sia mi er nede. så tenktej eg skulle legge ut bilde her så flere forsto hva det var snakk om lissom... dette er en kompis av meg som jeg har kjent siden barnehagen, hans hobby er å sjekke damer å trene på sats. and thats it. dette var en harmløs spøk som han var med på, men ikke powertech da så klart :D Hehehe *le rått* :D :D :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Fra gjeste boka di håkon ! "Message: 9 Name: vargtass Homepage: Email: fnitre@online.no Date: Thu Feb 7 15:11:04 2002 Comments: det glidemiddelet du anbefalte til selv-anal-fisting fungerer utmerket, jeg skjønner at du har gjort dette før! respect !" Hm..... Prøvde du mange før du fant en som passa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Originally posted by Henrik Fra gjeste boka di håkon ! "Message: 9 Name: vargtass Homepage: Email: fnitre@online.no Date: Thu Feb 7 15:11:04 2002 Comments: det glidemiddelet du anbefalte til selv-anal-fisting fungerer utmerket, jeg skjønner at du har gjort dette før! respect !" Hm..... Prøvde du mange før du fant en som passa ? Hhehehehhe det ryktes at det skal helt knall hehehehe Men tenkte på det er det en egen krem til selv-anal-fisting... Hmmm Kanskje det er noe å begynne å lansere... hehehee Kommer i en diskre pakke på posten. Med stor skrift ANAL-KREMEN FOR DEG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 hehe. jeg har ingen komentar til det som står i gjesteboka mi. trodde den var fjerna fra sia jeg. er vel den mest uhøytidelige sia som finnes. gjesteboka er jo bare fylt opp med folk som klager over at dem blir kb fra #oslo på irc/mirc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Originally posted by volvofasII Hhehehehhe det ryktes at det skal helt knall hehehehe Men tenkte på det er det en egen krem til selv-anal-fisting... Hmmm Kanskje det er noe å begynne å lansere... hehehee Kommer i en diskre pakke på posten. Med stor skrift ANAL-KREMEN FOR DEG ROFLMAO! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg