Gå til innhold

Dette Er Eid!!!

Ranger emnet

Håkon A

Anbefalte innlegg

Originally posted by marius

er dette noe som falt av en trailer eller Håkon?

boomboom.jpg

hehe. måtte ha lyd på TG da....bråker så masse der... 6x12" er pent da. husker ikke hvor mange forsterkere det var...men når vi satt dem oppå hverandre på bordet så knakk nesten bordplata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er APC som jeg og min sjåfør tjuvlånte rett før jul. hadde vakt...kjeda oss..hadde funnet den der. rekke 6 300 hk turbodiesel.

råkka skitten...kjørte rundt i skogen på flyplassen i 15 min...bretta ned masse trær...satt den 45 grader oppover et tre....barka det skikkelig. før vi så satte den tilbake.

Synd jeg ikke har bilde av flyet som jeg pulte x-dama mi på...

da hadde jo nam-biledalbumet vært komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serveren til sia mi er nede. så tenktej eg skulle legge ut bilde her så flere forsto hva det var snakk om lissom...

dette er en kompis av meg som jeg har kjent siden barnehagen, hans hobby er å sjekke damer å trene på sats. and thats it.

dette var en harmløs spøk som han var med på, men ikke powertech da så klart :D

post-3-13804850203237_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

serveren til sia mi er nede. så tenktej eg skulle legge ut bilde her så flere forsto hva det var snakk om lissom...

dette er en kompis av meg som jeg har kjent siden barnehagen, hans hobby er å sjekke damer å trene på sats. and thats it.

dette var en harmløs spøk som han var med på, men ikke powertech da så klart :D

Hehehe

*le rått*

:D :D :D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

Fra gjeste boka di håkon !

"Message: 9

Name: vargtass

Homepage:

Email: fnitre@online.no

Date: Thu Feb 7 15:11:04 2002

Comments: det glidemiddelet du anbefalte til selv-anal-fisting fungerer utmerket, jeg skjønner at du har gjort dette før! respect !"

Hm.....

Prøvde du mange før du fant en som passa ?

Hhehehehhe det ryktes at det skal helt knall hehehehe Men tenkte på det er det en egen krem til selv-anal-fisting... Hmmm Kanskje det er noe å begynne å lansere... hehehee Kommer i en diskre pakke på posten. Med stor skrift ANAL-KREMEN FOR DEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Hhehehehhe det ryktes at det skal helt knall hehehehe Men tenkte på det er det en egen krem til selv-anal-fisting... Hmmm Kanskje det er noe å begynne å lansere... hehehee Kommer i en diskre pakke på posten. Med stor skrift ANAL-KREMEN FOR DEG

ROFLMAO!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider