Reset Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg har en 18" stroker til salgs! 600w RMS pr spole!! 1200RMS totalt max watt 2400watt max!!! selges med kasse, 2 porter, ferdig trukket! 3000/bud mvh Reset Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ingen som vil ha en subb som speller fra det meste? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 De fleste vil nok ha subber med mer lydkvalitet i..Og det her ikke strokern akkurat;) Har selv eid 4x15" og 1x12" Stroker. Er noen sinnsyke subber, uten tvil! Flytter fjell om ønskelig..:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Nja, jo... har sett tiligere tråder, er jo mange som vil ha!:P jeg trenger peng ser du.. viktig.. fikk stor strømregning:( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 vi trenger penger også..... så vi får råd til slikt.. =\ 1,000. finner jg i lomma mi atm.. *hæhæ* ^^, Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 1000kr er litt idet minste laget! BUD! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 2800! ny pris Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hey hey...hvordan forsterker må du ha til denne??trekker mye meds strøm sikkert??kondensator..ekstra batt..siden jeg har mye stereo fra før...og spiller den rent??og dypt?? alder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Trekker vell noe strøm! :) kjører selv med 2 batterier og 1 kondensator! spiller dypt ja.. alderen er jeg ikke helt sikker på! =) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 hey hey...hvordan forsterker må du ha til denne??trekker mye meds strøm sikkert??kondensator..ekstra batt..siden jeg har mye stereo fra før...og spiller den rent??og dypt?? alder? Rent og rent..Man kjøper ikke en Stroker for å spille SQ. Men har hørt subber som spiller MYE værre enn en stroker som er tilpassa i rett kasse. Stroker er noe av det villeste (om ikke villeste) jeg har hørt i en bil. Har selv eid 4x15" og 1x12" Stroker, og det er jo en grunn til det;) Løp og kjøp.. :dj Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 har du rette forsterkern, spiller den verst! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 har du rette forsterkern, spiller den verst! :P Akkurat..Men det er og kommer aldri til å bli noe SQ. Men mer enn nok av SPL;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Sq? Spl? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvor stor er kassen? SQ = Sound quality, SPL = Sound pressure level, tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 åja ok! men nokk OT! :P Første man til mølla! 2800!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg